  • Data: 2013-09-03 17:33:53
    Temat: Re: Navi do osobówki, raz, dobrze i zapomnieć
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości

    >bo do kazdego lepszego smartfona w abonamencie masz pakiet kllku GB
    >(szybki),

    Raczej nie to, bo wczesniej tez kiepsko bylo.
    Mozliwe ze chodzi o rejestrowanie dostepow, u nich nawet w hotelu po
    darmowy internet musisz sie paszportem stawic w recepcji.
    (A czesto darmowego nie ma, tylko dodatkowo platny)

    W Polsce niby ta sama dyrektywa obowiazuje, a jednak jakos inaczej

    >pozniej flatrate GPRS, prepaid GPRS to koszt rzedu 5 ojro miesiecznie
    >a spokojnie pociagnie google navi, nawet jak nie masz fona tylko np
    >lapka lub tablet to sam stawiasz hotspota i wio ...

    A potem wyjezdzasz za granice i sie dziwisz po powrocie :-)

    J.