  • Data: 2010-05-19 17:34:25
    Temat: Re: Nasze polskie cwaniactwo
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś kto jezdzi 12lat nie przezywa zdarzeń drogowych jak żaba okres.

    buahahaha niezle. podoba mi sie taki tekst.

    Staram sie za wszelka cene nie znizac do Twojego poziomu. Staram sie jednak
    skutecznie wytlumaczyc, ze masz patrzec w lusterka i nie skamlec za kazdym
    razem jak widzisz jakiegos kierowce lamiacego przepisy PoRD. Ale widze ze
    kulturalnymi metodami sie nie da.

    Nie zejde do Twojego poziomu bo zalatwisz mnie doswiadczeniem.

    EOT

    Icek