-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Jacek" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nasze polskie cwaniactwo
Date: Tue, 18 May 2010 08:21:49 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 14
Message-ID: <hstbls$bkk$1@news.task.gda.pl>
References: <hsrbdd$4rb$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: eas195.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1274163708 11924 83.14.122.195 (18 May 2010 06:21:48 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 May 2010 06:21:48 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hsrbdd$4rb$1@mx1.internetia.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2281173
[ ukryj nagłówki ]Piękny przykład na:
1. jeżeli kary są surowe, ale mało kogo łapią, to można mieć przepisy w d...
2. jeżeli przejazd zamyka się dużo wcześniej, niż przejeżdżać będzie pociąg,
to normalną reakcją będzie się wk... i przejechać, zwłaszcza, że widać w
lewo i prawo, czy coś nadjeżdża.
3. Jak się chce mieć porządek, to się daje pełne szlabany, a nie półzapory.
Miałem kiedyś do czynienia z przepisami kolejowymi i nie mogłem się
nadziwić, że przejazd zamyka się na sygnał z nastawni dysponującej, że
pociąg wyjechał. Tymczasem pociąg potrzebował 12 minut, żeby doturlać się od
nastawni do zamkniętego wcześniej przejazdu. Gdzie tu jakaś logika?
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.10 09:01 Michał Gut
- 18.05.10 14:03 Icek
- 18.05.10 18:06 Tom N
- 18.05.10 21:30 jerzu
- 18.05.10 21:39 jerzu
- 18.05.10 21:46 Artur Maśląg
- 18.05.10 23:21 Cavallino
- 19.05.10 08:41 J.F.
- 19.05.10 08:42 J.F.
- 19.05.10 09:06 Artur 'futrzak' Maśląg
- 19.05.10 10:24 krzysiek82
- 19.05.10 10:29 krzysiek82
- 19.05.10 10:54 Icek
- 19.05.10 10:56 Icek
- 19.05.10 12:46 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=