  • 81. Data: 2010-04-15 09:57:02
    Temat: Re: Nastepne auto to bedzie wolnossaca benzyna?
    Od: amos <g...@g...com>

    On 14 Kwi, 19:16, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > Nie wiem jak oni to robia, ale moj Rover 414 w ruchu miejskim (2-3 km na
    > zimnym zilniku) palil miedzy 11 (lato) a 16 (zima) a to tylko 1.4
    > silnik! Dwulitrowym Saharnem ponizej 16 latem nie schodze w miescie. W
    > zimie nawet nie licze, bo jakies kosmiczne ilosci sie robia. Jak na
    > polskie warunki jezdze jak kapelusz.

    Pozostaje tylko zalozyc magnetyzer na prawa stope ;)

    --
    pozdrawiam
    amos

  • 82. Data: 2010-04-15 22:41:41
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Jurand pisze:
    [..]
    > Panie, co też Pan.
    > Są jeszcze samochody, które są wyposazone w silniki diesla i nie
    > przysparzają kłopotów eksploatacyjnych. Są to auta oparte o silniki PSA
    > 1.6 i 2.0 HDI (oba 16-zaworowe) oraz nieśmiertelny 1.9 TDI (obecnie
    > 105KM i 115KM) koncernu VW. Jest tylko jedno ALE. Auto używane,
    > posiadające ten silnik, trzeba kupować, jak ma realny przebieg <200.000
    > km, a nie licznikowy (bo może się okazać, że ma realny w okolicach
    > 500.000 km).

    IMHO nawet po ~100kkm może być nieco zajeżdżone przez poprzedniego
    właściciela, a to mogą być koszta. 1.9TDI odpada, za głośny dla mnie, po
    za tym jetta mała z tyłu, passata ani tourana nie chcę, być może tiguan
    by mi pasował.

    --
    pozdr,
    W.

  • 83. Data: 2010-04-15 23:01:25
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Cavallino" wrote:
    > Widać wyliczyli że im się to nie opłaca.

    A szkoda, bo mogłoby to być ciekawe auto. :-)

    > Oni na razie chcą się usadowić w swoich segmentach i o nie powalczyć, więc szukanie
    nisz
    > pozostawiają sobie na później.

    I niech walczą, Kia/Hyundai imho robią coraz lepsze auta i tylko
    czekać, aż dogonią niemiecką motoryzację, oby przy koreańskich
    cenach. Na chwilę obecną imho Sonata V6 to bardzo ciekawe
    auto, w dodatku w dobrej cenie. Gdybym miał kupować coś w tej
    klasie, miałbym w nosie znaczek na masce i kupił auto, które
    oferuje najwięcej za dane pieniądze. Ciekawe tylko, czy Sonata
    ma sensowne parametry jezdne w porównaniu np. do Exeo,
    czy Passata. :-) Ale od tego jest jazda próbna.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 84. Data: 2010-04-15 23:38:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A szkoda, bo mogłoby to być ciekawe auto. :-)

    Zgadza się.
    Jako że poza zakresem akurat moich zainteresowań, to średnio mnie to martwi.
    Ale byłoby jak znalazł na przetarg dla policji (o czym w wątku obok).

    >Gdybym miał kupować coś w tej
    > klasie, miałbym w nosie znaczek na masce i kupił auto, które
    > oferuje najwięcej za dane pieniądze.

    Ja od zawsze tak kupuję.
    Teraz Ceed wyleczył mnie z awersji wobec koreańców, więc kto wie co będzie
    następne.

  • 85. Data: 2010-04-16 08:58:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-04-15 23:38, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Chevrolet Cruze - ponoć fajne autko.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 86. Data: 2010-04-16 10:51:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Chevrolet Cruze - ponoć fajne autko.

    A ma jakieś przewagi wobec Ceeda?

  • 87. Data: 2010-04-19 14:52:42
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:hq1n8m$do0$...@n...onet.pl...

    > A nie lepiej auto na gwarancji?
    > Gdy moja Kia będzie miała tyle lat co Twój Pasek, właśnie jej się
    > gwarancja będzie kończyła.
    > A w zakupie będzie dużo tańsza, zwłaszcza używana 3 letnia.

    Nie od dziś zastanawia mnie funkcjonowanie tej gwarancji. Ktoś słyszał o
    potwierdzonym przypadku wymiany klientowi przez KIA na gwarancji np.
    kompletu wtrysków w dieslu bez zwalania winy przez gwaranta na kiepskie
    paliwo, cyklistów czy dziennikarzy ?

  • 88. Data: 2010-04-19 18:22:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > potwierdzonym przypadku wymiany klientowi przez KIA na gwarancji np.
    > kompletu wtrysków w dieslu bez zwalania winy przez gwaranta na kiepskie

    No więc dzisiaj się dopytałem na przeglądzie o te kwestie.
    Wtryski wymieniają bez problemów na gwarancji.
    Jedyny wyjątek to kończąca się gwarancja, czyli ok. 140 kkm.
    Wtedy dają do ekspertyzy, jeśli z niej wyjdzie że winne jest tylko kiepskie
    paliwo, to nie uznają tego za naprawę gwarancyjną.
    Przy czym szef ASO stwierdził, że jeszcze taki przypadek u nich się nie
    zdarzył, na gwarancji za to wtryski już wymieniali.

    Pompa, koło dwumasowe - zawsze gwarancja.

    Elementy zawieszenia typowo eksploatacyjne tak są traktowane - chodzi o
    gumy, łączniki i tego typu drobiazgi - po przebiegu 40 kkm nie podlegają
    gwarancji.
    Reszta - na gwarancji.