  • 11. Data: 2013-12-03 14:58:13
    Temat: Re: Następcy Dzidka
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 03 Dec 2013 08:16:33 +0100, sqlwiel

    > Łatwiej przychodzi mi żonę zostawić u ginekologa ;)

    Phi, co to za wyzwanie. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-12-03 21:19:10
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-12-02 19:30, jerzu pisze:

    > http://youtu.be/zdwqlBuk9F4

    Po raz kolejny użyszkodnicy " mam Bardzo Malego Wacka" NIE walczą ze
    stereotypami

  • 13. Data: 2013-12-04 02:13:52
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2013-12-03 07:33, sqlwiel wrote:

    > Miał lekko przyciśnięty hamulec. A, że hamulec mocniej działa na koła
    > przednie, niż tylne i napędzane są tylko tylne, to przednie sobie stały
    > w miejscu, a tylne, pokonawszy tarcie hamulców i nawierzchni kręciły
    > się. Widać w pewnym momencie, że od rozgrzanej tarczy zapaliła się (?)
    > opona. Co się zapaliło z przodu - nie wiem. Coś od rozgrzanego wydechu.
    > Może gościu szmatę położył na kolektorze, żeby wyschła...
    >
    > A oczywiście marka nie ma nic wspólnego z inwencją użytkowników.
    > Absolutnie. :)
    >
    > P.S. Jakiego "Dzidka"?

    Coś te 3 do du*y są że sobie nie radzą z takimi sytuacjami,
    księgowy budżet obciął i jedna rura i katalizator został ;)

  • 14. Data: 2013-12-04 02:15:21
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2013-12-03 07:55, Marcin Kiciński wrote:

    > Nie żartuj, że Dzidka nie znasz!
    >
    > To masz tu materiał porównawczy ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=mldWP7HmOIM
    >
    > Pozdrawiam
    > MK

    A jest gdzieś reportaż z odbioru auta przez zdziwionego klienta ?