  • 1. Data: 2010-02-06 14:55:23
    Temat: Narzedzie do obslugi WIFI?
    Od: "DUZY" <n...@n...pl>

    Witajcie,

    pytam czy instalowac narzędzie karty sieciowej WLAN?
    czy pozostac przy wbudowanym w windowsie xp?
    czy wogole to ma jakieś znaczenie?

    laptop dell e6400, karta wifi dell 1397

    pozdrawiam
    D.

  • 2. Data: 2010-02-06 17:04:37
    Temat: Re: Narzedzie do obslugi WIFI?
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 6 luty (sobota),
    znalazłem donos TW *DUZY*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Witajcie,
    >
    > pytam czy instalowac narzędzie karty sieciowej WLAN?
    > czy pozostac przy wbudowanym w windowsie xp?
> [...]

    Ja tam zawsze te programiki wywalam i konfiguruję połączenie przy pomocy
    kreatora windowsa. Chyba że sterownik karty jest tak zintegrowany z
    programem iż nie można inaczej postąpić.

    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 3. Data: 2010-02-06 17:38:30
    Od: "DUZY" <n...@n...pl>

    > Ja tam zawsze te programiki wywalam i konfiguruję połączenie przy pomocy
    > kreatora windowsa. Chyba że sterownik karty jest tak zintegrowany z
    > programem iż nie można inaczej postąpić.

    no ja tez tak robię, mam nawyk nie zamulania systemu...
    sprawdzę, czy nie jest zintegrowany ze sterami.

    dzięki.

  • 4. Data: 2010-02-06 20:23:12
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "DUZY" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > no ja tez tak robię, mam nawyk nie zamulania systemu...
    > sprawdzę, czy nie jest zintegrowany ze sterami.

    A ja różnie.
    Jak "stacjonarny" laptop przywiązany do jednego AP to systemowe
    Jak mobilny to instaluje soft, bo ma profile i automagicznie sie przełacza
    na daną sieć bez ręcznego majtania w ustawieniach i klepania haseł.

    --
    Irokez