  • Data: 2009-01-29 13:36:24
    Temat: Re: Narastający dług w N-ce
    Od: "matt" <m...@N...kaczkowo.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisał w wiadomości
    news:glrvbn$du8$1@inews.gazeta.pl...

    > to zalezy od cyfry po 801. NIe wiem jak to jest w przypadku '0'
    > dla reszty jest tak: (ze strony tp)
    > 0-801 1XX XXX i 0-801 2XX XXX - całkowity koszt rozmowy jak za jeden impuls
    > 0-801 3XX XXX - koszt jak za rozmowę lokalną bez względu na to, skąd dzwoni
    > 0-801 4XX XXX - koszt jak za rozmowę międzystrefową
    > 0-801 5XX XXX i 0-801 6XX XXX - koszt każdej minuty rozmowy taki, jak jednego
    impulsu

    Przy dzwonieniu na niektóre z tych numerów jest jeszcze
    opłata za inicjację połączenia. W przypadku 0-801 0...
    jest to koszt 0,28 PLN*.

    Za połączenie z 0-801 0... płaci się 0,24 PLN/min*.

    A w ogóle to można to sprawdzić tu:
    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358203/CUT_16-12-2008
    _366800614.pdf

    Pozdrawiam,