  • Data: 2012-06-30 12:07:24
    Temat: Re: Naprawdę "Prosty pomysł"
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-29 18:51:30 +0000, R2r <b...@a...pl> said:

    > Bo tak jest. Łoś wybiegający przed pojazd wygląda zupełnie inaczej niż
    > lis i również należałoby oczekiwać innej reakcji w tych dwóch
    > przypadkach. :-)

    Ech, jak to się miło przy kawie pisze... (to o mnie)
    Jechałem ongiś powożąc osobówką z Katowic nad Bałtyk. Trasa wypadła
    przez lasy w ok. Kędzierzyna-Koźla. Noc, nieusypiająca muzyka sącząca
    się z głośników, delikatny szum z szyberdachu, rodzina przysypa
    (godzina ~1. nad ranem) I NAGLE WIELKIE SZARE ATAKUJE! więc hamulec,
    dzięki bogom odbicie kierownicą we właściwą stronę (atakującego) i
    byłem bliski wodza korsarzy(*), rodzina zresztą też.
    Okazało się, że na wycieczkę wybrała się spora rodzina zajęcy, a jeden
    postanowił (był hardcorem?) wykonać skok ponad maską, za to tuż przed
    szybą. W tamtym momencie myślałem, że atakuje byk, tzn. jeleń i to
    ogromny. A okazało się, że to popierdółka była, a nie Kiler, tfu! a nie
    jeleń.

    Ale - po przypomnieniu sobie sytuacji - zastanwiam się, czy zrobiłbym
    cokolwiek innego, gdybym wiedział, że to zając.
    Bo przecie nie dodałbym gazu...

    ------------
    (*Kapitan korsarzy na widok statku handlowego nieodmiennie wołał: -
    Dajcie mi moją czerwoną koszulę!, po czym prowadził załogę do ataku.
    Indagowany na tę okoliczność przez odważnego, ale nowego w załodze
    odparł, że czyni tak ze względów strategicznych - gdyby został ranny,
    czerwień krwi na czerwonej koszuli nie rzucałaby się w oczy i załoga
    nie utraciłaby ducha bojowego. Majtek był wielce ukontetowan
    odpowiedzią do dnia, gdy na widok trzech brytyjskich okrętów wojennych
    herszt piratów zawołał: - Dajcie mi moje brązowe spodnie!
    --
    Bydlę