eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNaprawa w ASO a wady (chyba) ukryte po gwarancjiRe: Naprawa w ASO a wady (chyba) ukryte po gwarancji
  • Data: 2011-05-31 07:55:18
    Temat: Re: Naprawa w ASO a wady (chyba) ukryte po gwarancji
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-30 22:03, Papkin pisze:
    > Idz do miejskiego rzecznika konsumentow. Wg mojej wiedzy na usluge masz
    > 2lata gwarancji/rekojmi. Piszesz pismo polecone z oczekiwaniem
    > naprawienia, radze wszystko miec na papierze.

    Nie od razu do rzecznika.

    Na początek - zgłoś na PIŚMIE problem do wykonawcy. W piśmie opisz
    wszystko i koniecznie napisz czego żądasz - kopię pisma potwierdź
    osobiście lub wyślij za potwierdzeniem odbioru. Warsztat na 14 dni
    kalendarzowych na ustosunkowanie się do twojego pisma. Jeżeli przekroczą
    ten termin to z mocy ustawy jest jednoznaczne z uznaniem Twoich
    roszczeń. Jeżeli odmówią naprawy to ty musisz im udowodnić, że to z ich
    winy ten lakier odchodzi (do pół roku to oni by musieli udowodnić, że to
    z twojej winy lakier odszedł, powyżej pół roku już ty im udowadniasz).
    Może uznają twoje roszczenia. Jeżeli nie szukaj rzeczoznawcy i z jego
    opinią jeszcze jedno pismo do nich. Bądź po piśmie z odmową udaj się do
    rzecznika może Ci coś podpowie.\

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: