  • Data: 2011-05-20 22:34:27
    Temat: Re: Naprawa tylnej belki w Lagunie I - Wrocław i okolice
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?> Ja bym się umówił tam gdzie mam bliżej i taniej. Ale jak wolisz polegać
    na
    > opiniach z forum, twoja sprawa.

    taniej niż w antałex to raczej nikt nie zrobi.
    nie wiem skąd taka alergia na ta firmę?

    skoro znaleźli nisze i robią masowo
    to jest szansa że technologię mają opracowaną doskonale.

    osobiście odsprzedałem im swoją zużyta belkę
    i nawet ta operacja przebiegła wzorowo.

    chyba warto zdemontować belkę u znajomego mechanika i posłać kurierem.