  • 21. Data: 2016-11-28 21:14:17
    Temat: Re: Naprawa kluczyka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2016 19:34:42 +0100, Trybun napisał(a):

    > Tak, dokładnie. Jeden przycisk do blokowania drzwi i aktywacji alarmu,
    > drugi do odblokowania i wyłączania alarmu.

    Aaaa to ciekawe. Skoro po otwarciu przycisk co działał przestał działać
    a ten co nie działał zaczął, to ja bym się nie czepiał mikrowyłaczników
    :) Najpierw bym sprawdził czy plastyk klawiszy nie przestał sprężynować
    albo czy szczeliny nie zarosły brudem. A czy mikroswicze w rozebranym
    przycisku, naciskane powiedzmy zapałką robią prawidłowe klik?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2016-11-28 21:57:18
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2016-11-28 o 19:32, Trybun pisze:

    > Jak na mój gust, to problem jest z tym który słabo działa;-). Pies tam
    > zresztą trącał który.. Do kogo mógłbym się zwrócić o wykonanie takiej
    > usługi?

    Sądzę, że w dowolnym serwisie rtv. W DC poszedłem z kluczykiem od Focusa
    do serwisu w wieżowcu Puławska/Wałbrzyska. Swicha kupiłem chyba w budzie
    elektronicznej Wałbrzyska/Rolna lub na giełdzie GUS. Switch kilka zł,
    wymiana chyba 20 zł.

    Seco

  • 23. Data: 2016-11-28 22:10:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Bateryjka na pewno nie, zasięg na jakieś 50m, no i zamykanie działa jak w
    > nowym. Serwis to ostateczność.. A nie ma jakichś amatorów którzy się
    > takimi rzeczami zajmują?

    Najprościej to zapytać w serwisie telefonów komórkowych. Koszt usługi w
    granicach 10-20 zł.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 24. Data: 2016-11-30 12:20:44
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-11-28 18:58, ToMasz wrote:

    > jeśli niema styku, to przed oddaniem go w ręce fachowca możesz go
    > rozebrać napsikać przycisk denaturatem, wd40 i natychmiast wydmuchać.

    Denaturatem? Takie rzeczy czysci sie izopropanolem ze wzgledu na jego
    wysoka czystosc, nawet jak sie troche chlusnie to powinien odparowac bez
    sladu. Trzeba jedynie uwazac na przezroczyste plastiki ktore moga
    sie zmatowic. Nie zaszkodzi tez jeszcze uzyc preparatu "Kontakt S".

    I jest szansa ze to conajmniej na jakis czas rozwiaze problem bo
    faktycznie czesto to jest wina nie tyle umierajacych stykow, co ich
    zanieczyszczenia.

    --

    memento lorem ipsum

  • 25. Data: 2016-11-30 15:34:59
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-11-28 o 12:35, Trybun pisze:

> [...]
    > mocniejszego naciskania. Żeby było śmieszniej, przed rozebraniem
    > pilota to zamykanie sprawiało problemy, teraz aby zamknąć wystarczy

    Dziękuje wszystkim za sugestie i zainteresowanie problemem. Jak na razie
    po przeczyszczeniu szmatką kluczyk sprawuje się znoście. Znośnie, czyli
    otwiera za pierwszym-drugim naciśnięciem. Żeby było śmieszniej - do
    zamykania już nie wystarczy muśniecie, trzeba silniejszego nacisku,.

  • 26. Data: 2016-11-30 15:45:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-30 o 15:34, Trybun pisze:

> [...]
    > otwiera za pierwszym-drugim naciśnięciem. Żeby było śmieszniej - do
    > zamykania już nie wystarczy muśniecie, trzeba silniejszego nacisku,.

    A jak ty tą szmatkę wcisnąłeś do switcha?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2016-12-01 10:17:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-11-30 o 15:45, Adam pisze:

    > A jak ty tą szmatkę wcisnąłeś do switcha?

    No, muszę przyznać że nie za bardzo wiem gdzie ten switch się znajduje.
    Przeczyściłem tylko wszystko co się dało. Czy właśnie to czyszczenie
    przyniosło efekt tego na 100% nie wiem. Faktem jest tylko to że kluczyk
    sprawuje się teraz lepiej. Oczywiście tylko w kwestii otwierania, bo jak
    już pisałem powyżej - po tej operacji zamykanie działa gorzej.