  • Data: 2013-07-31 08:01:29
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-16 12:58, AZ pisze:

    > Ja tez :-)

    to ile według ciebie musi zarobić przez dzień legalnie pracujący pan
    Kaziu żeby wziąć stówkę do kieszeni? Bo ja u siebie kiedyś obliczałem i
    wyszło że żebym zarobił tyle co pracownik (czyli niewiele ponad 100zł na
    rękę dziennie) to muszę zarobić dziennie ponad 550zł netto - przyjmując
    dwie osoby pracujące - ja i pracownik (mam całkiem inną branżę i inne
    obciążenia, ale nie płacę za wynajem warsztatu)

    Nie mówię że cena jaką podał była niska, ale jak to wygląda od strony
    prowadzącego DG. W ciągu 8 godzin pracy (550*123%/8h=ok.90zł/h) musi
    zespawać taki element jak twój, pogadać z tobą, wypisać fakturę (co
    zajmie drugie tyle czasu co spawanie, albo więcej, a jak tylko zespawa i
    powie "już, nara" to stwierdzisz że gbur i więcej nie przyjdziesz :),
    musi przyjąć dziesięciu takich jak ty co po obgadaniu swojego problemu i
    uzyskaniu informacji jak skleić to kropelką pójdą gdzieś indziej (a czas
    pracy zajmą), musi zarobić na inne 20 minut w trakcie których nie
    przyjedzie nikt oraz na 20 minut śniadania pracownika (i jego urlop,
    chorobowe itp...)

    Lukasz