  • Data: 2009-03-03 11:30:48
    Temat: Re: Naprawa baterii laptopa
    Od: rzymo <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 08:03, wchpikus <w...@w...pl> wrote:
    > WItam!
    > Bateira stracila pojemnosc, wymieniono cele, po tej operacji elektronika
    >   w baterii padla:(
    > Lapek nie widzi bateri, nie laduje (tylko przez ok 1 min) nie wlacza sie
    > na baterii.
    > Czy ktos ma doswiadczenia z naprawa ukladow wewnatrz baterii?

    Elektronika pamięta stan akumulatora i ilość ładowań - jesteś pewien
    że padła?
    Sprawdź czy w BIOSie jest opcja kalibrowania/formatowania baterii
    (różnie to może być nazwane) - u mnie w laptopie trwa to parę godzin,
    czyli mogę domniemywać że mierzona jest pojemność baterii i nowa
    wartość jest zapisywana w elektronice (pewnie i licznik ładowań się
    zeruje).