  • Data: 2013-03-09 12:35:17
    Temat: Re: Napisy w TVP2
    Od: "J.R." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartłomiej Zieliński pisze:

> [...]

    Nie są whardkodowane, skoro mogę je w dekoderze włączyć i wyłączyć.

    > W DVB-T są napisy graficzne (których wyświetlanie można włączyć lub
    > wyłączyć), ale można też wybrać tekstowe nadawane jako telegazeta. Być
    > może u J.R. wyświetlają się właśnie te drugie - wtedy rzeczywiście
    > wygląd czcionki pozostawia trochę do życzenia.

    Nie, nie korzystam z telegazety - w UPC cyfrowym włączam napisy przez
    przeznaczoną do tego opcję w dekoderze.
    I w innych programach napisy wyglądając dość ładnie, natomiast w
    programach TVP faktycznie wyglądają jak z telegazety.

    Zresztą, tu są zdjęcia ekranu:

    https://plus.google.com/102044111804123316163/posts/
    PgkhTfoqMwA
    https://plus.google.com/102044111804123316163/posts/
    7hofzAgNDca

    (wpisy publiczne, mam nadzieję, że każdy da rady przeczytać)

    --
    J.R.