  • Data: 2011-06-21 15:43:10
    Temat: Re: Napisać od początku czy konwertować
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 21 czerwca 2011 11:14 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Romek:

    > Zależy mi aby je umieścić w obecnie tworzonej witrynie..
    >
    > Co o tym myślicie?

    Niezbyt rozumiem problem. Skoro Tobie zależy żeby je umieścić, to je umieść.
    Jak dzisiaj napiszesz stronę opartą na tabelach oraz ramkach to świat się od
    tego nie zawali.

    Główną zaletą oddzielenia prezentacji i skryptów od treści jest to, że
    później łatwiej tym zarządzać i modyfikować. Jeżeli chcesz te swoje stare
    strony po prostu wrzucić do sieci i nie planujesz specjalnie ich zmieniać,
    to myślę że możesz to zrobić z czystym sumieniem.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski