  • Data: 2020-04-10 11:29:24
    Temat: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Chyba że w agregacie stacjonarnym.

    taki typowy paliwomierz - co stacja, to kilka stoi.

    >Mi chodziło np. o samochód.

    A to moze byc, tylko:
    -prawie zaden samochod takiego nie ma - nawet jak ma "komputer" to
    zlicza impulsy z wtryskiwaczy,
    -nieliczne ktore maja fabrycznie ... czy nie turbinkowe ?
    -jak ktos doklada dodatkowy monitoring, to owszem, moze uzyc i
    takiego.

    >Gazomierz podaje przepływ w metrach sześciennych. Trzecia cyfra po
    >przecinku oznacza 1 litr.

    A ja o stacji benzynowej.

    >Około 50 złotych.

    Cos takiego ?
    https://sklep-pneumatyczny.pl/zawory-sterowane-joyst
    ickiem/13932-zawor-reczny-z-joystickiem-g-322a-06-3-
    2-nc.html

    J.