  • Data: 2014-12-08 15:04:15
    Temat: Re: Napęd floppa 1.44 pod USB i kwestia MS-DOS
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Zbych napisał:

    > oj, to trzeba użyć kilku narzędzi? A już myślałem, że te dyski
    > sieciowe są "wszystkomające".

    Ojej, skąd się takie myślenie bierze?! Przecież my tu w ogole nie
    mówimy o jakichś konkretnych dyskach sieciowych! Rozmowa jest na
    temat samej technologii, ba, jeszcze głębiej -- idei komputerów,
    które nie mają lokalnyej pamięci masowej. I choć zaczęło się od
    potrzeby zasymulowania archaicznego floppa dla MS-DOS, to zeszło na
    współczesne motywy, które skłaniają do takich rozwiązań -- że jest
    bezpieczniej, że jest taniej w utrzymaniu, że jest szybciej w robocie.
    A wszystko to w oderwaniu od wszystkomających rozwiązań NAS z Media
    Marktu -- ja sam nie wiem co w nich jest, nawet o to pytałem.

    --
    Jarek