  • 11. Data: 2011-07-04 15:35:50
    Temat: Re: Namiot "motocyklowy"
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2011-07-04 10:25, jesz pisze:

    > Polecam quechua T2 ultralight, chyba najmniejszy i najlżejszy choć nie
    > najtańszy - prawie 400zł, ewentualnie zwykły T2, tańszy ale większy i
    > cięższy

    Sam też używam T2 ultralight, do wentylacji przyczepic sie nie mozna,
    ale do czego innego juz tak
    podloga, czyli zapewne glowna roznica pomiedzy wersja standard a light,
    nie wytrzymala calonocnej ulewy. W namiocie bylo mokro i wszystko co
    lezalo bezposrednio na podlodze tez bylo wilgotne.

    Fakt ze namiot po calonecnej ulewie stal w kaluzy po kostki i nie wiem
    czy standardowa podloga by to wytrzymala.

  • 12. Data: 2011-07-04 18:51:23
    Od: amos <g...@g...com>

    On 4 Lip, 14:33, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale jesli sie skrapla od spodu to musi byc spora roznica temperatur,
    > czyli pewnie na zewnatrz bylo cholernie zimno. Jakby wywiewalo to by sie
    > nie skraplalo bo w srodku byloby zimno jak w psiarni.

    Osobiscie pisalem o braku przewiewu, poprostu przydaloby sie drugie
    wyjscie, ktore zrobi "przeciag". Niby sa 2 otwory wentylacyjne ale
    obydwa sa ulokowane na gorze.

    Ostatnio spiac we czworke (2 malych dzieci) w nocy bylo poprostu
    duszno. Temperatura moze z 10 st. W dzien nie ma jak przewietrzyc. Tak
    duzy namiot moglby miec 2 wyjscia co bardzo by poprawilo jego walory.

    Wigoci nie zauwazylem, choc szczerze mowiac namoiot w ciagu 3 lat
    uzywany byl w sumie moze 10 dni ;)

    --
    zdrowka
    amos

  • 13. Data: 2011-07-11 22:46:36
    Od: bogres <b...@o...pl>

    Też się oglądałem za tym ultralajtem i rzeczywiście chyba jest
    najlepszy. Miedzy innymi dlatego, że ma stosunkowo krótki stelaż po
    złożeniu. No ale kasa poważna a biorąc pod uwagę to co się z namiocikiem
    może stać na wyjazdach - zdecydowałem się na coś innego.
    Seria "acamper" czyli właściwie noname a jak mi przysłano, to
    dowiedziałem się, że produkowany przez ... "nikogo" :)
    Oczywiście ma mankamenty - nie sposób go tak ustawić, żeby tropik nie
    dotykał sypialni w dwóch miejscach - ale o dziwo nie cieknie mimo to
    (sprawdzone na 3-dniowym deszczu 2 weekendy temu). Nieco rozłażą się
    szwy po napięciu sypialni i ekspresy wydają się być mało trwałe (ale na
    razie bez awarii).
    Mimo wszystko biorąc stosunek jakości do ceny i przy tym przewidywany
    sposób użytkowania - jestem zadowolony.
    Kosztuje 85zł - 2osobowy sypialnia 120x200cm + mały ale przydatny
    przedsionek.
    Wygląda na to, że dwa sezony może wytrzyma.