  • Data: 2010-08-14 15:37:28
    Temat: Re: Namiot dachowy na Cororlli E11 LB?
    Od: Adampio <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zefir pisze:
    > Weź też pod uwagę fakt, jak zwiększy Ci się opór powietrza z tym
    > namiotem a co za tym idzie spalanie :).

    To dla mnie sprawa zaniedbywalna. Na wakacjach nie gonię na zlamanie
    karku na kemping tylko włóczę sie ile sie tylko da. Przy 70-80 km na
    godzine (powyzej tej predkosci nie jestem w stanie podziwiać widoków, a
    tak sie jakos głupio sklada, że to ja zawsze prowadzę ;-/ ) to o ile mi
    sie może zwiększyć to spalanie? Za luksus spania tam gdzie mnie noc
    zastanie mogę te parę złotych na każde 100km przebytej drogi dopłacić ;-)

    Piotr