  • Data: 2011-09-08 13:21:35
    Temat: Re: Naklejki PMS - a może by tak nowa edycja?
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Wrz, 18:06, "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> wrote:
    > Heja.
    >
    > ZTCW Borysowi już wyszły, u Gabrysia "Variusa" tysz nie lepiej. Ja mam
    > jeszcze ostatnią sztukę dla siebie (porozdawałem niedawno sporo) + jedną
    > samodzielnie zrobioną magnetyczną. Czas chyba na kolejną edycję :)

    A co myślicie o zawieszkach na przyssawkę?
    IMHO idealne: nie niszczą się, są wewnątrz, więc nikt sobie nie
    pożyczy, można przekładać do kolejnego auta.
    Obecnie mam taką zawieszkę "Uwaga dziecko" i świetnie się spisuje
    (tzn. nie odpada, nie wygina się, itp.).

    Nie wiem tylko, kto takie coś robi - próbowałem szukać, ale znalazłem
    tylko producentów samych przyssawek :)

    Rozważcie pomysł, a może ktoś też zna ewentualnego wykonawcę.

    Pozdrawiam
    MK