  • 1. Data: 2011-02-11 21:48:41
    Temat: Naklejkę PMS przygarnę
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Czy komuś z trójmiasta zostały może jeszcze naklejki grupowe? Im większa
    tym lepsza :)
    Bo LEPEK jeżeli dobrze pamiętam, to ostatnio dał mi swoją ostatnią.
    Przykleiłbym na nowy, przyszły rajdowóz :)

  • 2. Data: 2011-02-11 22:28:02
    Temat: Re: Naklejkę PMS przygarnę
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-11 21:48, Tomasz Pyra pisze:
    > Czy komuś z trójmiasta zostały może jeszcze naklejki grupowe? Im
    > większa tym lepsza :)
    > Bo LEPEK jeżeli dobrze pamiętam, to ostatnio dał mi swoją ostatnią.
    > Przykleiłbym na nowy, przyszły rajdowóz :)

    Mogłeś moją - odpadła dzisiaj ;) Bród pokonał magnes ...
    zmuszony byłem przemyć klapę i naklejkę. No i przypadkiem
    odsłoniłem sobie jedną literę spod brudu na tabl. rej.

    Jak nie ustrzelisz w trójmieście, to niedługo będę w trójmieście
    - jak Borys "poratuje" to posłużę za kuriera.

    6008

  • 3. Data: 2011-02-11 23:44:44
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    Jakby cos to ja mam, dzieki grupowiczowi z Polski :) ale ja troche mam od
    Trojmiasta - jakbys chcial to pisz na gg lub priva (zmien adres na dobry)

    --
    Pozdrawiam JoAsienka
    gg 1489928

  • 4. Data: 2011-02-12 00:05:45
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-02-11 21:48, Tomasz Pyra pisze:

    > Przykleiłbym na nowy, przyszły rajdowóz :)

    Jako, że mnie skreśliłeś na wstępie (zapewne słusznie), to mam chociaż
    prawo zapytać: pochwalisz się nabytkiem i planami?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2011-02-12 00:15:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-12 00:05, LEPEK pisze:

    > Jako, że mnie skreśliłeś na wstępie (zapewne słusznie), to mam chociaż
    > prawo zapytać: pochwalisz się nabytkiem i planami?

    Civic EP3 Type-R :)

    A plany to na 2012 zbudować z tego rajdówkę grupy N3, w między czasie
    jeżdżąc sobie do Rallylandu i powoli dłubiąc.

  • 6. Data: 2011-02-12 14:54:55
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2011 22:28:02 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > jak Borys "poratuje" to posłużę za kuriera.

    Jak Borys nie da rady, to Ci mogę dać sztukę dla Tomka.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2011-02-12 16:51:49
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > W dniu 2011-02-11 21:48, Tomasz Pyra pisze:

    > Jak nie ustrzelisz w trójmieście, to niedługo będę w trójmieście - jak
    > Borys "poratuje" to posłużę za kuriera.
    Borysowi się już nakład wyczerpał :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2011-02-12 17:10:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2011 16:51:49 +0100, Gabriel'wilk' napisał(a):

    > Borysowi się już nakład wyczerpał :-(

    Ja mam z tej ostatniej edycji Borysowej jeszcze kilka sztuk, także
    przyjeżdżaj do WRC ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2011-02-12 17:19:10
    Od: Olo <a...@d...pl>

    > Mogłeś moją - odpadła dzisiaj ;) Bród pokonał magnes ...

    cham straszny ten "bród"

  • 10. Data: 2011-02-12 17:55:28
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-12 17:10, Seba pisze:

    > Ja mam z tej ostatniej edycji Borysowej jeszcze kilka sztuk, także
    > przyjeżdżaj do WRC ;)
    Mnie zostały 3 ponieważ na ubiegłorocznym zlocie pozbyłem się kilkunastu
    szt. :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde