  • 21. Data: 2010-03-10 14:42:40
    Temat: Re: Naklejka PMS.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Seba pisze:
    > Dlatego ponawiam pytanie - wiek ktoś gdzie mogę coś takiego
    > dostać/zamówić?

    Szukaj pod hasłem "plomby/stickery gwarancyjne". To się dopiero ciężko
    zrywa. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2010-03-10 15:08:40
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 14:42:40 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Szukaj pod hasłem "plomby/stickery gwarancyjne". To się dopiero ciężko
    > zrywa. :)

    Ale to małe jest najczęściej. Ja potrzebuję format B5 lub A4.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 23. Data: 2010-03-10 15:20:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Seba pisze:

    > Ale to małe jest najczęściej. Ja potrzebuję format B5 lub A4.

    A4? Chcesz, żeby gość przez dwa tygodnie nie zjechał z danego miejsca? :>

  • 24. Data: 2010-03-11 06:00:28
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Witam, podłączę się do wątku. Swego czasu załapałem się na naklejkę
    "szarą wycinankę" - jednokolorowa. Bardzo mi się podobała, niestety nie
    pamiętam od kogo ją mam. Nie miałby ktoś ochoty zrobić takich?
    Potrzebuję jedną.

    --
    pozdrawiam,
    W.