  • 11. Data: 2010-03-10 01:40:51
    Temat: Re: Naklejka PMS.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-10 00:48, Borys Pogoreło pisze:

    > Sponsorujesz i zapewniasz rynek zbytu - robimy ;)

    Zdaje się, że można se samemu indywidualnie zamówić , tak mi sie
    kolebocze, że orientowałem się w temacie swego czasu i tak za
    sztuke ca wychodziło ~ 30 - 60 PLN ...

    Poczkaj, niech luknę na szybko:

    http://www.alt-media.com.pl/naklejki-magnetyczne.php pierwsze z
    brzegu na googlu:

    Naklejki magnetyczne - cennik wraz z projektem
    Przykładowy rozmiar 550 x 250 mm w cenie (jeśli jedna) 67 PLN,
    jeśli 10 - 36 PLN

    Pewnie da się znaleźć dużo ciekawiej.

    6008

  • 12. Data: 2010-03-10 01:49:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Pewnie da się znaleźć dużo ciekawiej.

    http://allegro.pl/item928254367.html
    Rolka folii do zadrukowania w rozmiarze 100x61 ;)

    Mnie się marzy w rozmiarach jak pewna "WIELKA" edycja ... co to
    pół klapy zasłaniała ;)

    6008

  • 13. Data: 2010-03-10 02:56:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafał \"SP\" Gil wrote:

    > A mnie się marzą duże magnetyczne naklejki co bym se na dupe wozidła
    > naklejał na czas transportu... przy jeździe co chwila innym toczydłem
    > fajny gadżet ;/

    I na rzep żebyś mógł naklejać także na swoją własną... ;>

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-03-10 08:23:27
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > http://allegro.pl/item928254367.html
    > Rolka folii do zadrukowania w rozmiarze 100x61 ;)

    zapytam kuzyna jak sie na tym drukuje :-) ma sprzet - plotery drukarki,
    wygrzewarki jakies,
    robi jakieś loga i inne to to nam pewnie też zrobi, jesli sie da. a cena
    bedzie mysle raczej materialowa;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] LYBRA 2.4 JTD

  • 15. Data: 2010-03-10 08:32:18
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 01:40:51 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Zdaje się, że można se samemu indywidualnie zamówić , tak mi sie
    > kolebocze, że orientowałem się w temacie swego czasu i tak za
> [...]

    Wy mi lepiej powiedzcie, gdzie ja znajdę/zamówię takie naklejki
    trudnozrywalne (mogę kupić samą folię) - doszedłem do ściany i mam już
    dosyć debili demolujących mi otoczenie domowe swoimi samochodami.

    Gdzie mogę za tym zadzwonić/kupić/zamówić?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 16. Data: 2010-03-10 09:47:51
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Wy mi lepiej powiedzcie, gdzie ja znajdę/zamówię takie naklejki
    > trudnozrywalne (mogę kupić samą folię) - doszedłem do ściany i mam już
    > dosyć debili demolujących mi otoczenie domowe swoimi samochodami.
    Kup folie samoprzylepna, nadrukuj na niej to co chcesz i lekko ponacinaj
    bardzo gesto a pozniej naklejaj smialo :-)
    Jak ktos bedzie odkljejal naklejke kilkanascie minut kawalek po
    kawaleczku to moze sie zastanowi nad tym co zle zrobil.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 17. Data: 2010-03-10 12:02:12
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 09:47:51 +0100, Gabriel'Varius' napisał(a):

> [...]
    > Jak ktos bedzie odkljejal naklejke kilkanascie minut kawalek po
    > kawaleczku to moze sie zastanowi nad tym co zle zrobil.

    To właśnie zamierzam - tyle, że samoróbka może być mało skuteczna. Wiem,
    że jest gotowa taka folia (z możliwością np. nadruku) - jednakż ecoś nie
    mogę jej znaleźć. Kiedyś ktoś już na pmsie obiecywał realizację takie
    zlecenia, ale temat umarł.
    Dlatego ponawiam pytanie - wiek ktoś gdzie mogę coś takiego
    dostać/zamówić?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 18. Data: 2010-03-10 12:50:34
    Od: marjan <k...@g...com>

    Seba pisze:

> [...]
    > zlecenia, ale temat umarł.
    > Dlatego ponawiam pytanie - wiek ktoś gdzie mogę coś takiego

    No ja tak jak pisałem w pierwszym poście - robiłem sobie naklejkę sam
    drukując drukarką laserową na białej folii samoprzylepnej. Efekt
    świetny, ale tylko na początku, bo już po miesiącu oddziaływania na to
    słońca i wody (z solą i płynami do mycia) naklejka zaczęła blaknąć.
    Teraz już w ogóle czerwonej obwódki nie ma, więc pomysł kiepski i
    takiego rozwiązania nie polecam (sam też nie planuję drukować jej po raz
    kolejny).

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 19. Data: 2010-03-10 12:51:48
    Od: marjan <k...@g...com>

    marjan pisze:
> [...]

    Sorry, nie doczytałem, że dyskusja zeszła na boczny tor ;)

  • 20. Data: 2010-03-10 13:10:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 01:49:24 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > http://allegro.pl/item928254367.html
    > Rolka folii do zadrukowania w rozmiarze 100x61 ;)
    >
    > Mnie się marzy w rozmiarach jak pewna "WIELKA" edycja ... co to
    > pół klapy zasłaniała ;)

    No to chyba w dostawczaku, chyba że masz metalowe szyby ;)

    Ale pomysł ciekawy. Zapytam w drukarni jak będę.

    Może by tak reaktywować PMS-owe ramki do tablic?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl