  • 1. Data: 2010-03-09 15:35:02
    Temat: Naklejka PMS.
    Od: marjan <k...@g...com>

    Witam.

    Ostatnio na grupie "głośno" zrobiło się o pozdrowieniach/naklejkach, aż
    popatrzyłem na swoją - jest całkowicie wyblakła, nie mam już w ogóle
    czerwonej obwódki (wszystko żółto-czarne, aż nieładne). Czy jest ktoś w
    Krakowie w posiadaniu nieużywanej "oryginalnej" naklejki (tą którą mam
    robiłem sobie kiedyś sam, drukując na białej folii drukarką laserową)?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 2. Data: 2010-03-09 18:32:13
    Temat: Re: Naklejka PMS.
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 09-03-2010 15:35, marjan pisze:
> [...]
    > Krakowie w posiadaniu nieużywanej "oryginalnej" naklejki (tą którą mam
    > robiłem sobie kiedyś sam, drukując na białej folii drukarką laserową)?

    podłączam się do pytania
    Gdzie dostać taką naklejkę ?
    Ewentualnie mogę sam zrobić jeżeli ktoś ma wzór.

  • 3. Data: 2010-03-09 21:20:12
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-09 18:32:13 +0100, daxus <d...@p...onet.pl> said:

    > Gdzie dostać taką naklejkę ?
    > Ewentualnie mogę sam zrobić jeżeli ktoś ma wzór.

    O takiej:

    <http://radxcell.nora.pl/blog/wp-content/uploads/200
    9/06/plmisc600rdx.gif>

    mówicie?

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-03-09 21:42:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 21:20:12 +0100, Bydlę napisał(a):

    > O takiej:
    > <http://radxcell.nora.pl/blog/wp-content/uploads/200
    9/06/plmisc600rdx.gif>
    > mówicie?

    Tak, tylko bez obciachowego Comic Sans ;)

    Jeśli ktoś chce naklejkę pocztą to proszę na priv. Choć lepiej ją dostać z
    rąk innego grupowicza.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-03-09 22:02:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-09 21:42, Borys Pogoreło pisze:

    > Jeśli ktoś chce naklejkę pocztą to proszę na priv. Choć lepiej ją dostać z
    > rąk innego grupowicza.

    Faktem jest, można se po ryju okazjonalnie dać :)

    6008

  • 6. Data: 2010-03-09 22:47:05
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    > Faktem jest, można se po ryju okazjonalnie dać :)

    no tak, szczególnie jak ma się okazję spotkać kogoś, kto wk*** na grupie :)

  • 7. Data: 2010-03-10 00:05:49
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    9/06/plmisc600rdx.gif>

    > Tak, tylko bez obciachowego Comic Sans ;)
    >
    > Jeśli ktoś chce naklejkę pocztą to proszę na priv. Choć lepiej ją dostać z
    > rąk innego grupowicza.

    borys, nie rozdaj wszystkich, bo ja gdzies posialem chyaba 2 pozostale jakie
    od ciebie dostalem, a musze sie okleic. :-)
    coprawda moze znajde, ale...

    albo niech ktos wrzuci ladnie na skaner, to sobie u kuzyna zrobie - ma
    sprzet.
    gdyby byli chetni na nakeljke na slasku to dajcie znac, moze sobie cos
    printniemy.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] LYBRA 2.4 JTD

  • 8. Data: 2010-03-10 00:17:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-10 00:05, Bartek pisze:

    > gdyby byli chetni na nakeljke na slasku to dajcie znac, moze sobie cos
    > printniemy.

    A mnie się marzą duże magnetyczne naklejki co bym se na dupe
    wozidła naklejał na czas transportu... przy jeździe co chwila
    innym toczydłem fajny gadżet ;/

    6008

  • 9. Data: 2010-03-10 00:48:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 00:17:45 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A mnie się marzą duże magnetyczne naklejki co bym se na dupe
    > wozidła naklejał na czas transportu... przy jeździe co chwila
    > innym toczydłem fajny gadżet ;/

    Sponsorujesz i zapewniasz rynek zbytu - robimy ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-03-10 00:48:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 00:05:49 +0100, Bartek napisał(a):

    > borys, nie rozdaj wszystkich, bo ja gdzies posialem chyaba 2 pozostale jakie
    > od ciebie dostalem, a musze sie okleic. :-)
    > coprawda moze znajde, ale...

    Bez obaw, jeszcze sporo.

    > albo niech ktos wrzuci ladnie na skaner, to sobie u kuzyna zrobie - ma
    > sprzet.

    Gdzieś mam źródła Corela, ale te są robione sitodrukiem :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl