  • Data: 2009-01-16 15:51:40
    Temat: Re: Najtanszy internet GPRS w prepaidach
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:gkq9o1$66n$1@mx1.internetia.pl...

    > Ale niestety Play nie "sięga" wszędzie ;/

    Pytajacy nie wspominal nic o zasiegu :)
    - no i w sumie Play raczej na UMTS i HSDPA a nei na GPRS - chociaz
    nadajnikow 2G tez troche ma.
    Natomiast teraz mnie wkurzyli, bo znowu cos przekombinowali i zablokowali
    porty VoIPa. Calkiem przyzwoicie mi bramka Tlenofonu dzialala. Wbrerw temu,
    co sie wymadrzaja niektorzy kpiarze, to bylem zadowolony. Opoznienie slabo
    zauwazalne - nie wiem, jak by byllo do USA, ale ja przewaznie do PL dzwonie
    :).
    Niestety, od wtorku od ok 20:00 totalna chujnia. Bramka nie loguje sie .
    Narazi epodzwonilem do nich troche, popisalem... Zobaczymy, co z tego
    wyniknie. Przy okazji musze sprawdzic, jak jest w Erze i Oragne z VoIPem

    Pozdrawiam
    SDD