-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
Date: Sat, 22 Sep 2012 00:46:17 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Najszybszy kurier w mieście
In-Reply-To: <k3ijp4$cp3$1@node1.news.atman.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1209220037370.3608@quad>
References: <505a20d1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<k3d8ia$57g$1@news.task.gda.pl>
<505a31fe$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
<505a36db$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@4...com>
<505c4069$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<k3i4h0$e94$1@node2.news.atman.pl> <k3iav7$kkh$1@node2.news.atman.pl>
<505cb479$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
<k3icrc$mng$1@node2.news.atman.pl>
<505cc787$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
<k3ijp4$cp3$1@node1.news.atman.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1348267779 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1295 83.15.167.123:61170
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466508 pl.pregierz:2032028
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 21 Sep 2012, Shrek wrote:
[...o kurierze...]
> I wystarczyłoby. Ale to nie wszystko - wyprzedzał prawą stroną po poboczu,
W kwestii formalnej, jest nie do końca wyjaśniona w PoRD sprawa jazdy
częściowo po poboczu. Idzie o to, czy w takim przypadku mamy do
czynienia z jazdą po poboczu :> i dalej włączeniem się do ruchu
przy zjeżdżaniu (z pobocza).
Zastrzeżenia wniósł kiedyś bodaj Cavallino, a sprawa robija się o rzecz
krytyczną, czyli jednoznaczny i bezwarunkowy obowiązek ustąpienia
pierwszeństwa "wszystkim" (znaczy cofających po poboczu i podobne
przypadki ze zbioru prawie wszystkich wykluczam) w momencie
zjazdu z pobocza na jezdnię.
Do wymienionych przez Ciebie racji dorzucić wypada więc fakt, że
po zjeździe na pobocze sytuacja zjeżdżającego jest co najmniej
wątpliwa (jeśli nie "przegrana" w tym sensie, że ma oczywisty
obowiązek zatrzymania się i poczekania aż ktoś go wpuści).
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.12 09:50 Gotfryd Smolik news
- 22.09.12 19:30 Shrek
- 24.09.12 06:25 Marek Dyjor
- 26.09.12 13:03 tÎż
- 26.09.12 13:46 Marek Dyjor
- 26.09.12 16:24 Jarek Andrzejewski
- 29.09.12 01:19 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=