  • Data: 2023-08-13 14:57:32
    Temat: Re: Najnowocześniejszy sprzęt
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Aug 2023 04:26:13 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:
> [...]
    and-defense/products/memory
    >>> https://www.renesas.com/us/en/document/bro/intersil-
    space-products-brochure
    >>> https://www.eenewseurope.com/en/radiation-tolerant-s
    erial-nor-flash-memory-for-space-grade-fpgas/

    > 10 kRad / 30 kRad >78 MeV.cm2 /mg
    > https://www.microchip.com/en-us/parametric-search.ht
    ml/209
    > Przy tym już wysiadam, nie na moja głowę.

    bardziej mi o temperatury chodzilo, mozliwosci chlodzenia, itp.

    > W sumie czapeczka ochronna na półprzewodniki przyda się w
    > rakietach grzybkowych, tam też promieniowanie.

    A tu jeszcze takie cos, zupelnie niepromieniotworcze
    - zatrucie helem

    https://www.youtube.com/watch?v=D0YLW6v5hrA

    https://www.youtube.com/watch?v=vvzWaVvB908

    Ciekawe jak sobie radzi ruski metal i ruska ceramika :-)

    J.