    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Najmocniejszy motorower - jaki?
    Date: Tue, 18 Oct 2011 19:30:37 +0200

    W dniu 2011-10-18 19:02, Damian pisze:
    > Z tymi prędkościami odnośnie motorowerów jest różnie. Miałem kiedyś Simsona
    > s51 Electronic był to motorower iż jego pojemność wynosiła 49 ccm z tym, że
    > jechał on więcej niż te 45 km/h coś w granicach 60 spokojnie i z tego co się
    > orientuje to każdy simek więcej poleci. Oczywiście mowa cały czas o
    > seryjnych silnikach i podzespołach.

    Co nie oznacza ze jest to legalne. Wszystkie oryginalne motorowery 50
    ccm jada, po odblokowaniu, ponad 45 kmh. Niektore sporo powyzej tej
    granicy. Ale, oficjalnie, nalezy nimi wtedy powozic majac prawo jazdy
    min. A1. Moj S51 Enduro rozwijal licznikowo jakies 65 kmh. Ale wtedy
    nikt sie tym nie przejmowal bo przepisy byly inne. Kaski tez nie byly
    obowiazkowe a po benzyne stalo sie w kolejkach. Tyle ze czasy sie
    zmieniaja, przepisy tez.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!