  • Data: 2022-11-02 15:24:47
    Temat: Re: Najmniejszy box bagażowy
    Od: cyklista <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.11.2022 o 14:42, PeJot pisze:

    > Normalne. Też chciałem kupić boxa, ale niewykluczone że będę kombinował
    > z uchwytami na koła. Może mniej poręcznie, ale raz czy dwa razy w roku
    > mogę się pomęczyć :>

    Bo jest niezrozumienie takiej potrzeby, zazwyczaj jak rower się mieści
    do samochodu ze zdjętym kołem to i nie ma problemu włożenia z nim tego
    zdemontowanego koła. Jak ktoś musi koniecznie to mieć zamontowane na
    sztywno to najprościej dorobić uchwyt do połączenia roweru z kołem w
    miejscu innym niż widelec. W zasadzie jak to ma być do kilku razy w roku
    to zwykłe trytytki całkowicie wystarczą a koszt roczny będzie niewielki
    za paczkę 20-50 trytytek.