  • 21. Data: 2014-01-10 15:46:54
    Temat: Re: Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" laovk1$okg$...@n...news.atman.pl

    > Ale ty jesteś tępy ... sorry .. bez komentarza .. nawety nie potrafisz zrozumić co
    ktoś pisze.

    To może naostrz mnie. :)

    > Cena parę miuesięcy temu była ok 3-4 razy niższa niż teraz ... teraz rozumiesz ??

    Teraz tak. A skąd ta podwyżka?

    > SATA ... :)

    I nie odczuwasz różnicy między jakim dyskiem a jakim?
    (chodzi mi o konkretne modele)

    > Nie ma już takiej firmy jak OCZ.

    A produkowała magnetyczne dyski?

    Strona WWW jest.

    > To weż WD Black bez kieszeni, chyba najmniej awaryjne do tego wydajne i mające
    długą gwarancję (60 miesięcy)

    Podaj dokładną nazwę modelu.

    > J/w choć żaden producent nie daje gwarancji 100% działania.

    > A co to ma wspólnego z dyskiem ?

    To, że nie zdążyłem zbakapować dysku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-01-10 16:00:52
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" laovk1$okg$...@n...news.atman.pl
    > To może naostrz mnie. :)

    Pokaż mi gdzie tam jest napisane że to moja firma ??

    > Teraz tak. A skąd ta podwyżka?

    Bo długo sprzedawali z minimalnym zarobkiem więc nadszedł czas na zyski :)

    > I nie odczuwasz różnicy między jakim dyskiem a jakim?
    > (chodzi mi o konkretne modele)

    Nie pamiętam ,, jakieś Seagate i WD wersje NAS.

    > A produkowała magnetyczne dyski?
    > Strona WWW jest.

    Co nie znaczy że firma jest. Braciakowi firma ipolisa wisi parę tyś. ale już
    tel/maile/all wyłączone i nikt nic nie odbiera nie odpisuje ale dalej mają
    stronę i dalej można korzystać z ich usług :)

    > Podaj dokładną nazwę modelu.

    Sorry mój błąd, max to 750GB, nie ma 1TB.

    Od tego są oczy i SMART :)

  • 23. Data: 2014-01-10 16:46:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lap1v4$r21$...@n...news.atman.pl

    "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl

    > Jako ciekawostka:

    > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki Pentagram 13.000 tel serii
    > monster a wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.
    > Nie wydaje mi się żeby było to dużo.

    Gdy ja piszę ,,sprzedaliśmy'' mam na myśli siebie i moich współpracowników
    bądź wspólników. Takie są IMO zasady gramatyki -- ogólnie uznane i przyjęte.
    Jeśli cytowałeś cudze słowa -- to IMO powinieneś był to zaznaczyć (a jakże!)
    cudzysłowem. :)

    Wielokrotnie próbowałem od Ciebie dowiedzieć
    się czy piszesz jako przedstawiciel Pentagramu.

    > Bo długo sprzedawali z minimalnym zarobkiem więc nadszedł czas na zyski :)

    Aha. A ja uważałem, że cenę ustala rynek. :)
    (bądź jakoś kontroluje jakiś urząd antymonopolowy)

    > Nie pamiętam ,, jakieś Seagate i WD wersje NAS.

    Więc rozmowa o tym nie ma sensu. :)
    Ja dostrzegłem różnicę kolosalną!
    (ale ja wiem, o jakich dyskach piszę)

> [...]
    > odpisuje ale dalej mają stronę i dalej można korzystać z ich usług :)

    > Sorry mój błąd, max to 750GB, nie ma 1TB.

    :) I tak właśnie jest -- gdy zbliżamy się do konkretów, okazuje
    się, że życie nie jest takie, jakim je kreślą moi rozmówcy. :)

    Kupiłbym z czystym sercem czarnego WD 2.5" o pojemności
    1 TB na 7200 rpm, gdybym znalazł w znośnej cenie.

    Może nawet błękitnego...

    > Od tego są oczy i SMART :)

    Dysk od dawna jest mocno popsuty. :) Ale gdzie
    nie ma ryzyka -- tam i zabawy nie ma. ;)
    Co więcej -- popsuł się jeszcze na gwarancji. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-01-10 17:06:10
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Nie rozumiem.

    >Cena parę miuesięcy temu była ok 3-4 razy niższa niż teraz ... teraz
    >rozumiesz ??

    Cztero gigowy moduł ddr3 kosztuje teraz około 140zł ( w sklepie z normalnymi
    cenami oczywiście). Twierdzisz że kilka miesięcy temu kosztował 35-40zł? Mam
    wrażenie że się delikatnie zagalopowałeś.

  • 25. Data: 2014-01-10 22:00:36
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2014-01-10 17:06, Santana pisze:

> [...]
    > normalnymi cenami oczywiście). Twierdzisz że kilka miesięcy temu
    > kosztował 35-40zł? Mam wrażenie że się delikatnie zagalopowałeś.

    Jak nie zapomnę to sprawdzę w poniedziałek.

  • 26. Data: 2014-01-11 00:56:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lapms7$hf7$...@n...news.atman.pl

    > Jak nie zapomnę to sprawdzę w poniedziałek.

    Ustaw przypomnienie w kalendarzu smartfonu. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-01-11 02:00:26
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > kosztował 35-40zł? Mam wrażenie że się delikatnie zagalopowałeś.

    >Jak nie zapomnę to sprawdzę w poniedziałek.

    A jakbyś zapomniał to sprawdziłem z ciekawości. Dokładnie ten sam moduł
    (patriot ddr3 4Gb 1333Mhz) w tym samym sklepie, w czerwcu 2013 kosztował
    110zł, a dzisiaj 140zł :P

  • 28. Data: 2014-01-11 02:16:17
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2014-01-11 02:00, Santana pisze:

> [...]
    >
    > A jakbyś zapomniał to sprawdziłem z ciekawości. Dokładnie ten sam moduł
    > (patriot ddr3 4Gb 1333Mhz) w tym samym sklepie, w czerwcu 2013 kosztował

    Czyli poszło do góry :)

  • 29. Data: 2014-01-11 02:18:10
    Od: Chris <x...@x...com>

    > "Chris" lapms7$hf7$...@n...news.atman.pl

    > Ustaw przypomnienie w kalendarzu smartfonu. ;)

    Zapisane :)

  • 30. Data: 2014-01-11 02:18:21
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > A jakbyś zapomniał to sprawdziłem z ciekawości. Dokładnie ten sam moduł
    > (patriot ddr3 4Gb 1333Mhz) w tym samym sklepie, w czerwcu 2013 kosztował

    I to jest według ciebie 3-4 krotny wzrost? Aż się boję zapytać gdzie
    odbierałeś wykształcenie :( Z wrodzonej grzeczności nie napiszę nic o
    tępocie :P