    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Najlepsza antena TV na Chorągwicę
    Date: Thu, 23 Jun 2011 15:57:36 -0500

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> wrote in message
    news:iu07ra$k70$1@news.onet.pl...

    > Krótkie pytanie: instalacje (kabel) już masz zrobioną?
    > Jeśli tak, to czy na pewno sprawną (brak przetarć) ?
    >
    > Jeśli na oba pytania możesz odpowiedzieć tak, to dalej
    > nie czytaj.
    >
    > Ale jeśli na któreś z nich odpowiedź brzmi nie:, to
    > koniecznie dopilnuj by instalator użył przyzwoitego
    > kabla. Są kable i są "kable", różniące sie zarówno
    > parametrami jak i wykonaniem. Z doświadczeń moich i
    > zaprzyjaźnionych instalatorów wynika, że Triset 113
    > jest rozsądnym kompromisem między "nieprzesadnymi"
    > kosztami i dość dobrą jakością.

    Dzięki za rekomendacje...

    Istniejąca instalacja była zrobiona na strychu, pod dachem.
    Dach był kryty dachówką, więc antenie to nie przeszkadzało
    a nie szpeciła na kominie.
    Teraz dach jest po remoncie pokryty blachą i muszę antenę
    przenieść na komin, powyżej blachy oczywiscie...
    Istniejący kabel będzie się rozwidlał tam gdzie się teraz
    rozwidla, na strychu, więc będą dwa stare odcinki przewodu.
    Z nowej anteny można puścić nowy odcinek kabla do
    już istniejącego rozgałęznika.

    Czy możecie polecić jakiegoś zaufanego instalatora w Krakowie?