  • Data: 2012-04-10 14:23:42
    Temat: Re: Najgorsza sieć świata będzie trochę mniej zła
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    news:4f840bd5$0$29689$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb
    .com...
> [...]
    .com...

    > Bo zdejmują ajfona z piedestału?

    A na czym to zdejmowanie ma polegać? iPhone wciąż jest na swego
    rodzaju piedestale bo jest on jednym z najdroższych telefonów AT&T
    w abonamencie. iPhone jest za $200 - dodanie do oferty telefonu za
    $99 nie zdejmuje tego droższego z piedestału tylko raczej daje
    biedniejszym użytkownikom szansę posiadania tańszej opcji...

    > Nie wolno ci?

    No i po co ten zgryw?

    > Zabawne filmidła. Wzięli i zdjęli. Jak gdzieś znajdę, to wrzucę ponownie.

    Wrzuć, wrzuć... Najlepiej poszukaj takich co to porównują iPhone 4
    z jakimś skalibrowanym miernikiem pola em w tym samym miejscu.
    Albo pokaż filmik w którym widać że iPhone 4 traci sygnał w tym
    samym miejscu gdzie inny telefon działa wyśmienicie...
    Na razie to o najnowszym telefonie Nokii Lumnia 900 chodzą
    niezbyt pochlebne wieści - wystarczy go wyłączyć na chwilę aby
    nie dało się ponownie odzyskać kontaktu z wieżą - trzeba
    telefon resetować po każdym przejściu do airplane mode:
    http://www.neowin.net/news/some-lumia-900-owners-rep
    ort-data-reception-issues
    To jest dopiero bubel made by Nokia!