  • 51. Data: 2012-07-12 14:58:27
    Temat: Re: Najgłupsi kierowcy na A2
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-12 10:58, kamil pisze:

    > Jeśli ktoś całe życie jadł chleb z pasztetem, to chyba oczywiste że
    > pogubi się w restauracji z osobnymi widelcami do przystawki i dania
    > głównego?

    Bez jaj - zupy widelcem to się raczej jeść nie da i o tym zdaje się
    większość wie. Niezależnie od tego, czy ten widelec był od przystawki
    czy też dania głównego.

  • 52. Data: 2012-07-12 15:04:30
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Bez jaj - zupy widelcem to się raczej jeść nie da i o tym zdaje się
    > większość wie. Niezależnie od tego, czy ten widelec był od przystawki
    > czy też dania głównego.

    Nigdy pod namiotem nie byłeś :) nie takie rzeczy się robiło :)

  • 53. Data: 2012-07-12 15:08:51
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 15:04, Chris pisze:

    > Nigdy pod namiotem nie byłeś :) nie takie rzeczy się robiło :)

    Ej, no zdecydujcie się. To zjeżdżamy ze zwykłej krajówki na autostradę
    czy leśny dukt? :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 54. Data: 2012-07-12 15:10:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-12 15:04, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Nigdy pod namiotem nie byłeś :) nie takie rzeczy się robiło :)

    Jestem starym harcerzem (ze starej, dobrej szkoły), więc możesz
    spokojnie przyjąć, że mam w tej materii duże doświadczenie.

  • 55. Data: 2012-07-12 15:35:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/07/2012 13:58, Artur Maśląg wrote:

    > Bez jaj - zupy widelcem to się raczej jeść nie da i o tym zdaje się
    > większość wie. Niezależnie od tego, czy ten widelec był od przystawki
    > czy też dania głównego.

    Więc dlaczego ci kierowcy próbują kroić masło parasolką do koktajlu? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 56. Data: 2012-07-12 16:50:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Na autostradzie nie wolno zawracać. Z samej zasady. Zezwalajac na
    > zawracanie odbierasz status autostrady.

    To się nazywa fundamentalizm :)
    No to niech będzie, że "odbieram status" w tym punkcie.

    Nie widzę powodu dla którego przed bramkami nie miałoby się dać zawrócić ze skrajnego
    pasa,
    jeśli by to zawczasu sensownie zaprojektować (oczywiście - zawczasu) to nawet i
    cięzarowym.
    Przecież tam prędkość jest równa zeru, w dodatku i tak jest zwężenie dla przeciwnego
    kierunku, z X przejazdów do np. 2 pasów, więc żadna wielka kolizyjność.

    (ascii- font stałej szerokości)

    ___________
    | | | |
    |===|===|===|___________|===|===|===|
    | . . . . . |
    | . . . ____ . . |
    | . . . / \ . . |
    | . . . | | . . |
    | . . . | | . . |
    | . . . | | . . |
    | | | . . |
    \ / / /
    \ / / /
    \ / / /
    \ / / /
    | . | | . |
    | . | | . |
    | . | | . |

  • 57. Data: 2012-07-12 17:01:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    [...]

> [...]
    przeciwnego
    > kierunku, z X przejazdów do np. 2 pasów, więc żadna wielka kolizyjność.

    Po autostradach nie jeżdżą tylko osobówki - TIR na czymś takim nie
    zawróci. Poza tym budować coś takiego dla ślepych kretynów
    wjeżdżających bez pieniędzy na płatną autostradę?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2012-07-12 18:51:17
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-12, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Po autostradach nie jeżdżą tylko osobówki - TIR na czymś takim nie
    > zawróci. Poza tym budować coś takiego dla ślepych kretynów
    > wjeżdżających bez pieniędzy na płatną autostradę?

    Ale odcinek płatny nie zaczyna się na bramkach tylko w zasadzie kończy
    bramkami opłat. Jak ktoś chce zawrócić przed bramkami to de facto
    powinien płacić 2 razy za przejazd płatnym odcinkiem ;)

    --
    WildS

  • 59. Data: 2012-07-12 18:57:09
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-11, 4CX250 <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > Mało tego, widziałem filmik na YT niemieckiego kierowcy który piał z
    > zachwytu że zorganizowano zawrotkę na autostradzie pod Paryżem w wyniku
    > jakiejś kolizji i ubolewał strasznie że Niemcy jeszcze do tego nie dorośli.

    francuzi mają kilka dobrych rozwiazań. Np. zwężki z okazji robót
    drogowych na 2 pasmowej autostradzie są do 1 pasa i z ograniczeniem do
    90 a nie do ok. 2.80m dla ciazarowek i drugiego węższego dla osobowek z
    ograniczeniem do 80 gdzie typowy scenariusz przejazdu jest taki, ze 30m
    przed zwężką gebels wciska sie przed tira a potem na znaku 80 hamuje od
    razu świętojebliwie do 70 podczas gdy pozostali i tak suną 100+ lewym
    wąskim kilkanascie cm od tirów.

    --
    WildS

  • 60. Data: 2012-07-12 19:15:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WildS" napisał w wiadomości

> [...]
    >od
    >razu świętojebliwie do 70 podczas gdy pozostali i tak suną 100+ lewym

    Zalezy kto jedzie, gdzie i kiedy. Jak byles Prawdziwym Polakiem (a nie
    tam w kapeluszu), to sobie chwaliles dwa pasy, bo po lewym mozna bylo
    jechac te 100+.
    Prawdziwi Niemcy jakis nadzwyczajnych hamowan nie prezentowali, ale
    respektowali te 80, widac ich FR wychowaly :-)
    A teraz ponoc fotki i do Polski przysylaja :-)

    A przeciez moglo byc pod gore, czy kierowca tira jakis bojazliwy i
    pojedzie 70 .. a francuzy za nim ..

    J.