eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNajechania od tyłu na samochód oczekujący.Re: Najechania od tyłu na samochód oczekujący.
  • X-Received: by 10.140.34.206 with SMTP id l72mr48879qgl.0.1419696063758; Sat, 27 Dec
    2014 08:01:03 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.34.206 with SMTP id l72mr48879qgl.0.1419696063758; Sat, 27 Dec
    2014 08:01:03 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no17983920igd.0!news-out.google.com!n9ni76qai.0!nntp.google.com!dc16no225562
    6qab.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 27 Dec 2014 08:01:03 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <m7mjiq$t7j$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.9.129;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 164.126.9.129
    References: <549dd4c7$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <549ea6ac$0$2656$65785112@news.neostrada.pl>
    <m7m942$hok$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m7mid7$k68$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <m7mjiq$t7j$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Najechania od tyłu na samochód oczekujący.
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sat, 27 Dec 2014 16:01:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2553206
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 27 grudnia 2014 16:34:52 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
    > On 2014-12-27 16:23, k...@g...com wrote:
    > > W dniu sobota, 27 grudnia 2014 16:14:49 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
    > >> On 2014-12-27 15:59, Budzik wrote:
    > >>
    > >>> Mówisz ze lepiej?
    > >>> Wydaje mi sie ze lepiej jak masz hamulec puszczony w samym momencie
    > >>> uderzenia bo wtedy czesc energii zostanie zuzyta na popchniecie samochodu
    > >>> do przodu a reszta pójdzie w gniecenie auta.
    > >>
    > >> A ja myślę, że lepiej jest jak najmniej prędkości nabrać, bo właśnie
    > >> zmiany prędkości zabija (czyli jak pisał Prachett to nie wysokość, ale
    > >> grunt zabija;) Więc im więcej energii idzie na deformację blach tym
    > >> lepiej - mniej zostaje na przeciążenia. No chyba, że strefa zgniotu
    > >> kończy się za przedziałem pasażerów.
    > >>
    > >> Shrek.
    > >
    > > Ale pierdolicie z Budzikiem. Tam się rozpędzona i pewno załadowana ciężarówka
    wpierdoliła w samochód osobowy. Rozpiździła go równo. Jeden chuj czy by trzymał na
    hamulcu, jechał 5 na godzinę.
    >
    > Przecież napisałem, że na TIRa w bagażniku nie ma rady - czytaj cały
    > wątek. Napisałem też, że w moim przypadku to trzymanie hamulca jest
    > pomijalne, bo trzymam go lekko, nie w podłodze.
    >
    > Shrek

    Ręcznego nie masz?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: