  • Data: 2010-01-03 15:15:36
    Temat: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus pisze:

    > A dla mnie jest dziwne ze w topowym moto Yamy pada silnik po 50 kkm.

    A mnie to jakos nie dziwi. Wyzylowane na maksa silniki zrobione z
    najlzejszych materialow musza pasc. Fizyki nie oszukasz. A osobiscie
    znam cztery R1 roznych rocznikow w ktorych padly silniki. W trzech padla
    panewka korbowodowa, w jednej urwal sie lancuch rozrzadu i zrobil
    masakre w bloku.
    W sumie malo sie slyszy o padnietych silnikach w tych moto bo predzej
    laduja na drzewie, w rowie albo pod ciezarowka niz dozywaja przebiegow
    powodujacych smierc silnika.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!