    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nagrywarka zamiast pendrive'a?
    Date: Mon, 20 Aug 2012 00:50:42 +0200

    Dnia 2012-08-19, o godz. 19:27:39
    "_THX." <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Pisz pod cytatem

    > Prawda, ale te programiki odtwarzacza są przez rejestrator nagrywane
    > na nośnik razem z zapisem video.

    Zależy od typu rejestratora. A i tak jak pisałem dla funkcjonariuszy
    często problem stanowi odpalenie takiego programu i wczytanie do niego
    plików z nagraniami. Jak pisałem - prze?ćwiczone. Co więcej konwersja
    np. do .avi też nie zawsze powoduje że funkcjonariusz to obejrzy i jest
    duże prawdopodobieństwo że zadzwoni z pytaniem co z tym zrobić.

    > Generalnie rzecz w tym, zeby nagrywać mógł pracownik dozoru
    > (niskopłatny i mało wykształcony, za to mający 24 h czasu), a nie
    > drogi administrator czy zarządca.

    Dokładnie to samo zrobi pracownik przez interfejs WWW czy poprzez
    specjalizowany program. Pomijając już to że u mnie taki pracownik ma
    się zajmować gapieniem w monitor i reagowaniem na incydenty a nie
    zgrywaniem czegokolwiek dla policji. To robi szef zmiany/ochrony
    oceniając czy dany incydent należy zarchiwizować czy też nie.

    > Z nagrywaniem na CD czy pendrive'a dozór sobie generalnie radził (ale
    > w niektórych rejstratorach producent kompletnie popier...ł menu).

    To może napisz w _JAKICH_ rejestratorach. Bo na razie to ciężko
    cokolwiek oceniać jeśli nie wiadomo o jaki sprzęt pytasz.

    > Na pewno nie będziemy robić dla straży czy policji prezentu z naszych
    > pendrive'ów, a płyta kosztuje kilkadzieiąt groszy.

    A wiesz że ja czasami wystawiam na FTP? I co ciekawe ściągnąć to zwykle
    potrafią choć jeśli chodzi o odtworzenie to patrz wyżej. ;-)
    Pomijając już w ogóle to że przy zapisie cyfrowym rodzaj nośnika do
    archiwizacji ma znacznie drugorzędne.

    Zdrówko