  • 61. Data: 2015-12-20 16:32:01
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.12.2015 o 14:23, Marek pisze:

    > A jak się ta funkcja w samsungach - pip?

    Tak.

    > Bo jak przyglądałem się im to nie kojarze pip

    Mają, jednotunerowy nawet modele poniżej 3 tys (tańszych nie oglądałem,
    ale nie zdziwiłbym się gdyby też miały).
    Tyle że z opisów czasem ciężko to stwierdzić, jacyś idioci je piszą,
    więc najlepiej oglądać instrukcje obsługi do danego modelu.

    Za to dwutunerowe Szajsungi to już pod 5 tys minimum.
    To już Sony jest tańsze.

    , no chyba że masz na myśli
    > jakieś modele bardzo drogie, które nie bralem pod uwagę.
    > A możesz opisać co te (nawet te droższe) nie miały w funkcjonalnosci pip
    > w porównaniu do philipsa?

    > Czy faktycznie to jest warte uwagi w ocenie tv?

    Jest to bajer, ale IMO bardzo fajny, optycznie poszerza telewizor,
    wydaje się że ma kilka cali więcej.
    Do tego stopnia, że jak ktoś raz kupił Philipsa, nic innego już często
    nie chce, o ile nie naciął się na skopanego Androida, jak to miało
    miejsce w pierwszych wersjach.

  • 62. Data: 2015-12-20 17:27:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > No w końcu znalazłem coś, co działa (prawie) tak jak chciałem.
    > Prawie, bo nie wyświetla PIP podczas nagrywania, nie potrafi też
    > wyświetlić w PIP nic ze źródła innego niż wewnętrzne (czyli wyświetla
    > tylko z tunerów dvb - naziemnego, kablowego lub satelitarnego).

    Gratulacje! Ale widzę, że chyba przekroczyłeś założony budżet?
    Ciekawe co jest powodem tego ograniczenia w PIP? Niedorobiony soft czy
    ograniczenia hardwarowe?

    > Ale za to są dwa tunery, więc nagrywa w tle i PIP działa niezależnie, a
    > zasilony (w niedalekiej przyszłości) dwoma modułami CI, powinien potrafić
    > tak samo działać na sygnale z kablówki (albo z satelity).
    > Do tego ma system operacyjny (Android), Ambilight i UHD.

    Ma miejsce na dwa moduły CI+?

    > Konretnie: Philips, model 49PUS7170/1 - ale każdy inny dwutunerowy Philips
    > działa pewnie tak samo.
    > Śmieszne jest to, że badziewne sklepy internetowe (wszystkie) w ogóle nie
    > wiedzą, że Philipsy mają PIP, pewnie dlatego że nazywa się MultiView i
    > mózgowcy wklepujący dane na stronie nie wiedzieli że to oznacza PIP.

    :)
    Dziś kupowałem choinkę. Tłumaczyłem sprzedawcy różnicę pomiędzy świerkiem i
    jodłą.

    > Jest jeden problem - albo nie przewidzieli w sofcie, albo nie potrafię
    > ustawić cyklicznego (czyli np. codziennego czy cotygodniowego) nagrywania.
    >
    > Może ktoś ma Philipsa z Androidem i wie jak to zrobić?

    Czy próbowałeś nagrania odtworzyć na komputerze? Czy TV formatuje HDD pod
    swój format?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 63. Data: 2015-12-20 17:51:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 20 Dec 2015 16:28:22 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Elektronika rzecz jasna musi się włączać, ale ekran nie.

    To jest jasne, ale w poprzednich postach pisałeś coś o pozostawianiu
    ekranu włączonego więc zwróciłem na to uwagę.

    > Można go też wyłączyć podczas nagrywania.
    > Tak, że jedynym widocznym objawem iż coś się nagrywa, jest migająca
    > dioda hdd.

    Czyli jak (podczas nagrywania) wciśnie się power off na pilocie aby
    wyłączyć tv, to nagrywanie odbywające się w tle nie przerwie jak w
    niektórych kretyńskich tunerach dvb-t?
    Sorry, że tak pytam dociekliwie ale w dzisiejszych czasach pełno jest
    kretyńskich udziwnień albo utrudnień psujących jakimś małym
    szczegółem sensowną funkcjonalność.

    --
    Marek

  • 64. Data: 2015-12-20 20:28:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.12.2015 o 17:27, yabba pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:n55q90$6ph$1@node2.news.atman.pl...

    > Gratulacje! Ale widzę, że chyba przekroczyłeś założony budżet?

    Założony budżet dotyczył jednego tunera, ale zdecydowałem, że jednak
    wezmę dwa.

    > Ciekawe co jest powodem tego ograniczenia w PIP? Niedorobiony soft czy
    > ograniczenia hardwarowe?

    Podczas nagrywania to hardware, bo skoro jeden tuner zajmuje się
    nagrywaniem, a drugi wyświetlaniem na ekranie, to brakuje trzeciego dla PIP.
    Gdy nagrywasz i oglądasz coś z hdmi, to możesz włączyć PIP.

    Z kolei, brak wyświetlania w okienku czegoś z wejścia zewnętrznego, to
    albo jakaś głupia koncepcja, albo lenistwo - bo tu nic nie stoi na
    przeszkodzie.

    > Ma miejsce na dwa moduły CI+?

    Oczywiście, wszystkie dwutunerowce tak mają.

    > :)
    > Dziś kupowałem choinkę. Tłumaczyłem sprzedawcy różnicę pomiędzy
    > świerkiem i jodłą.

    Ale takich sprzedawców bierze się na kilka dni, góra tygodni.
    A jak gość sprzedający w wielkim sklepie (Saturn) tv i będący ichnym
    guru, rzekomo z doświadczeniem w poprzednich wielkich sklepach, nie dość
    że nie umie włączyć PIP w Pihilipsie (jest spacjalny guzik na pilocie),
    to jeszcze nie wie, że w ogóle taka opcja jest - to jest dla mnie paranoja.

    > Czy próbowałeś nagrania odtworzyć na komputerze? Czy TV formatuje HDD
    > pod swój format?

    Formatuje i jasno pisze, że nie wolno na nim grzebać, bo dysk przestanie
    być widoczny na telewizorze w przypadku zmiany czegokolwiek.
    Nawet go jeszcze nie podłączyłem do kompa.

  • 65. Data: 2015-12-20 20:30:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.12.2015 o 17:51, Marek pisze:

    > To jest jasne, ale w poprzednich postach pisałeś coś o pozostawianiu
    > ekranu włączonego więc zwróciłem na to uwagę.

    Tak,Manta nagrywała z wyłączonym ekranem, ale nie umiała go już wyłączyć
    gdy był włączony - w takim przypadku przerywała nagranie.

    > Czyli jak (podczas nagrywania) wciśnie się power off na pilocie aby
    > wyłączyć tv, to nagrywanie odbywające się w tle nie przerwie jak w
    > niektórych kretyńskich tunerach dvb-t?

    Dokładnie tak.
    Widać te tunery miały soft tożsamy z Mantą. ;-)

    > Sorry, że tak pytam dociekliwie ale w dzisiejszych czasach pełno jest
    > kretyńskich udziwnień albo utrudnień psujących jakimś małym szczegółem
    > sensowną funkcjonalność.

    Tak jak ten brak edycji nagrań i nagrywania cyklicznego w Philipsie -
    toż to nawet Manta miała.

  • 66. Data: 2015-12-20 21:19:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 20 Dec 2015 20:30:06 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Widać te tunery miały soft tożsamy z Mantą. ;-)

    Niesamowite, że pod te wszystkie urządzenia różnych producentów robi
    soft gdzieś jeden troll w jaskini.

    > Tak jak ten brak edycji nagrań i nagrywania cyklicznego w Philipsie
    -
    > toż to nawet Manta miała.

    Nie no, nie wierzę, że nie ma takiej oczywistości. Czy producent
    umożliwia/przewiduje w przyszłości upgrade softu tego tv? Może
    aktualizacja pomoże?

    --
    Marek

  • 67. Data: 2015-12-20 21:43:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.12.2015 o 21:19, Marek pisze:

> [...]
    >
    > Nie no, nie wierzę, że nie ma takiej oczywistości. Czy producent
    > umożliwia/przewiduje w przyszłości upgrade softu tego tv? Może

    Nie mam pojęcia, napisałem do nich w tej sprawie, zobaczymy co odpowiedzą.

    Znalazłem właśnie jeszcze jeden bug - problem z odtwarzaniem avi.
    Odtwarzanie zatrzymuje się po kilku/kilkunastu sekundach i stoi.
    Jak przewinie się kilka sekund do przodu, to znowu rusza i ponownie się
    zatrzymuje po jakimś czasie.
    Żeby było śmieszniej, inne formaty typu mpg, ts czy mp4 idą bez
    problemu, nawet HD 3D.
    Widać ma jakiś problem z odtwarzaniem divx, może z kodekami?

  • 68. Data: 2015-12-21 12:28:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Pomogłeś mi w wyborze tv, serio w innych markach (samsungu, lg) nie ma
    > odpowiednika pip ale pod inna nazwą?

    > potrafię
    > nagrywania.
    >
    > A czy umie nagrywać z tv analogowej?

    Raczej mało prawdopodobne. Nie spotkałem TV z taką możliwością, tylko
    zewnętrzne nagrywarki, Wymagane jest włożenie kodera Mpeg do telewizora,
    który byłby wykorzystywany tylko do tego celu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba