  • Data: 2010-09-05 11:00:50
    Temat: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski" :

    > hehe ... To nie jest nick, zawsze uważałem że tekst podpisany imieniem i
    > nazwiskiem jest więcej wart niż ten podpisany nickiem. Ciężko konkurować w
    > internecie (np. pozycjonowanie mojej strony) z Aleksandrem Kwaśniewskim,
    > m.in. dlatego Olek Kwaśniewski.

    No dobra, ale my tu nie mówimy o pozycjonowaniu stron w internecie tylko o
    oficjalnej skardze. A ta wymaga powagi i rzetelnego podejścia do sprawy.
    Skoro masz w dowodzie Olek, to ok, ale jak stoi tam Aleksander to wypadałoby
    raczej Aleksander. No i w tym piśmie może jednak zaznaczyłbym, że nazwiska
    to zbieg okoliczności. Może dlatego potraktowali cie jak dowcipnisia.

    Zdroofka Johnny