  • Data: 2010-10-18 22:18:26
    Temat: Re: Nadmuch
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Eeee tam, automaty się nie liczą, bo tam się inaczej efekt uzyskuje.

    > Nie czaję, będzie leciało na szybę, mimo że w żadnym z wybranych wariantów
    > nie jest tam skierowane?

    tak, tak jak pisałem powyżej, w Astrze G zawsze trochę leci na szybę i na
    twarz mimo że masz np włączony nadmuch tylko na nogi, tak to już jest
    zrobione i co więcej bardzo mi to odpowiada,
    dlatego do furii doprowadza mnie klimatronik w LII którego nijak nie idzie
    przekonać do tego by dmuchał na szybę i twarz - a np latem przy klimatyzacji
    dla mnie to poważna wada, na samą szybę to mało, na twarz za mocno, na
    wszystkie kierunki odpada bo od nawiewu klimy na nogi moment łapię grypę :/
    (dlatego latem przy włączonej klimatyzacji jeżdżę non stop na nawiewie na
    szybę i kratki środkowe a zimą z ogrzewaniem na szybę i nogi - co w Astrze
    skutkuje także ciepłym strumieniem na środku)

    brat