  • Data: 2023-07-04 09:45:06
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lodówkę też "dobijasz"? - a klimę domową?
    > Jak ubywa to jest nieszczelność.

    Tylko miedzy nimi a samochodem jest zasadnicza różnica, tam są
    kompresory hermetyczne czyli pompa zamknięta z silnikiem w obudowie, w
    samochodzie wałek kompresora wychodzi 'na świat' i jest potencjalnym
    źródłem nieszczelności plus złącza i drgania całego auta. Dlatego w
    autach dość często trzeba uzupełniać czynnik a w lodówkach wcale.

    --
    Janusz