    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 3 Feb 2013 17:48:21 -0800 (PST)
    <kemf7e$60j$1@mx1.internetia.pl> <kemgdv$g66$1@cougar.axelspringer.pl>
    <kemiso$i3n$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@g...com>
    <kemsr3$j2s$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@g...com>
    <1gsyihfm82f2i$.csc1lw2by8c1$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 01:55:38 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A jak najbardziej maja, szczegolowe ..

    > Po pierwszym skrzyzowaniu 50 automatycznie obowiazuje, nie trzeba ustawiac.
    >

    > Ale najwyrazniej nie ma takiego przepisu, bo znaki terenu zabudowanego
    >
    > stoja roznie.

    > To ci odpowiedza "na podstawie rozporzadzenia i po przeprowadzeniu analizy"
    >
    > ... No chyba ze ze jakas zorganizowanagrupa pytac bedzie wiecej razy, to
    >
    > dla swietego spokoju podniosa ... albo zabraknie im czasu obnizac :-)

    > No, to akurat nie takie pewne :-)

    > Ale jak maja robic dobrze ? Ja uwazam ze powinno byc 80,
    >
    > a Artur Kapelusznik ze 40, to ile jest dobrze ?

> [...]

    Dzięki. Uratowałeś mi kutasa. Masz rację że zdania mogą być różne. Ale na pewno na to
    też są jakieś przepisy, skoro piszesz że mają szczegółowe. Jak dostatecznie dużo osób
    by spytało to by do nich zajrzeli czy można. Bo tak każdemu muszą odpisać. A jak
    trafią na upierdliwego to może ich męczyć i po sądach administracyjnych ciągać. Patrz
    jaka paranoja. My tutaj potrafimy u kogoś znaleźć źdźbło w oku. Jak by wykorzystać
    nasze talenty do przeczołgania urzędników to na pewno by coś z tego wyszło.
    Generalnie głupich tu niedużo. Nie uchowają się. Żeby napierdalać się na grupach
    dyskusyjnych to pomijając że trzeba być jebniętym. To sporo wiadomości trzeba mieć w
    jednym palcu. I my tak puszczamy parę w gwizdek i tylko jojczymy. A może jak jest
    jakaś kobylnica albo inna gmina, to taki co ma blisko by poszukał haka.
    Przeanalizowało by się czy znaków nie można by poprawić żeby 10 kilometrów pustego
    pola było sobie zabudowane ale żeby postawili znak z odpowiedniejszą liczbą. Jak my
    tego nie zrobimy to kto to zrobi?