  • Data: 2010-07-16 17:56:58
    Temat: Re: Na sprzedaż Suzuki TL1000S
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i1q1s6$6ss$...@n...onet.pl...
    > A przychodzi w motocyklowej karierze taki moment, ze to sie staje
    > zwyczajnie nudne. Miales juz 200 kucy, latales juz 300, wiedziales, ze
    > jestes najszybszy, ale wszystko to ci sie znudzilo, i zaczynasz szukac
    > wyzwan. Wtedy jest czas na wsciekle fauki.

    Moze racja... ale i tak polecam najpierw sie karnac, a potem sie zastanawiac
    i szukac, zeby kupic. Mam jednego takiego znajomego, ktory napalil sie na
    teelke i po zakupie do domu nie dojechal (w zakrecie dodal gazu, dupa
    ujechala, maszyna i jezdziec w rowie). Nie byla to jego pierwsza (ani
    pierwsza mocna) maszyna, a mimo to nie spodziewal sie tak nerwowej reakcji.
    Mi na prostej wystarczylo emocji, zeby nie probowac przeginac w zakrecie.

    Podsumowywujac dla Karambola: przewiez sie, a dopiero potem kupuj!

    --
    pzdr:
    Ivam