    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 25 Aug 2017 03:43:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Na początku zegarki elektroniczne były drogie
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 09:11:42 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    technicznym a nie krachami finansowymi?

> [...]
    > jeden człowiek nudzi się, naciskając kilka przycisków na dniówkę pracy.
    > Kilka tysięcy ludzi zwolniono.
    >
    > Kombinat Igloopol - kilkanaście tysięcy osób w samym zakładzie
    > macierzystym pracowało, do tego kilka mniejszych zakładów w okolicach.
    >
    > Zakłady WUCH (Wytwórnia Urządzeń Chłodniczych) - kilka tysięcy w samym
    > zakładzie macierzystym.
    >
    > Do tego mniejsze zakłady: farby, lakiery, mechaniczne.
    >
    > Były hotele, w tym wysokiej klasy, były Pewexy i Baltony, były ośrodki
    > wypoczynkowe, były przyzakładowe stołówki, szpitale, szkoły, domy

    Majster, ja o statystyce a ty o detalach.

    Oczywiste jest to co napisales ale to nie odnosi sie do tego co napisalem i tego co
    tem wyżej było próbowane wmówić.

    Inaczej:
    Ile % bezrobocia jest w tych miejscach? Skoro ten stomil sie zmniejszyl z
    kilkadziesiąt do 1 to znaczy ze powinno byc tam pi*oko 70% bezrobocie. Jest?

    Rozumiesz ze rozmawiamy o zupełnie róznych sprawach?