eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa początku zegarki elektroniczne były drogieRe: Na początku zegarki elektroniczne były drogie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <onkj0q$6dh$1@usenet.news.interia.pl>
    <d74ngux1zqgw.5qg7hx7mitlv$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <d74ngux1zqgw.5qg7hx7mitlv$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Na początku zegarki elektroniczne były drogie
    Date: Fri, 25 Aug 2017 10:50:50 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <599fe4eb$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.246.113
    X-Trace: 1503651051 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15199 83.7.246.113:61205
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3131727052
    X-Received-Bytes: 2303
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613446
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Yakhub" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d74ngux1zqgw.5qg7hx7mitlv$....@4...n
    et...
    Dnia Wed, 23 Aug 2017 20:54:19 +0200, Adam napisał(a):
    [...]
    >Samochód elektryczny to w zdecydowanej większości taki sam samochód,
    >jak
    >spalinowy. Różnią się TYLKO silnikiem.

    Skrzynia biegow, moze przegubami jak wejda silniki w kolach.
    Silnik, a wiec wydechy, katalizatory, wtryskiwacze ...

    >Cała reszta jest identyczna [...]
    >Bo co tak naprawdę się zmieni dla firmy produkującej np. klocki
    >hamulcowe,

    Bedzie ich trzeba 3 razy mniej, jesli sie okaze ze zazwyczaj hamuje
    silnik elektryczny, i klocki ani tarcze sie prawie nie zuzywaja.

    >albo amortyzatory? Jaka to jest różnica dla blacharzy realizujących
    >naprawy
    >powypadkowe? Dla lakierników? Kilka samochodów już miałem, wizyt u
    >mechaników nie zliczę - ale MOŻE 20% interwencji mechanika dotyczyła
    >układu
    >napędowego...

    Ale juz wspomaganie kierownicy nie bedzie hydrauliczne.
    I paru bedzie sie musialo przekwalifikowac ... na handel czesciami ze
    zlomu :-)

    No chyba, ze opanuja naprawy tych elektrycznych.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: