  • 31. Data: 2012-07-31 14:48:56
    Temat: Re: Na osi - jak to
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > reszta podatnikow zaplacisz za glupiego wojta :-)

    > Zbedna papierkologai bedzie, jak wystapi o zezwolenie, wydadza,
    > przejedzie, droge zniszczy, ale zgodnie z prawem.
    >
    > O tyle tylko popieram ze byc moze zezwolenie jest platne i bedzie na
    > remont drogi, albo papierkologia bedzie na tyle uciazliwa ze jednak
    > sie okaze iz mozna lzejszym pojazdem wozic.

    > No, wiedzial ze stoja, mogl poczekac az pojada :-)

    > Ale tez nikt mu nie kazal sie wycofac. A zreszta ... byc moze nie ma
    > innej drogi i mozna to traktowac wlasnie jako wycofanie :-)

    A nie bierzesz pod uwagę tego że w sytuacji kiedy mniejszymi samochodami nie
    da się świń wozić to w tamtym miejscu ubojnia nie powinna powstać. I nie było
    by problemu. lansujesz tezę że jak się napisze o zgodę na przejazd cięższym
    samochodem niż wynika z wytrzymałości drogi to zawsze dadzą w urzędzie
    zezwolenia. Nie dadzą. Po to takie zezwolenia istnieją żeby dawać jak można a
    nie dawać jak nie ma możliwości przejechania. A może nie bierzesz pod uwagę że
    to ludzie mieszkający przy tej drodze wymusili interwencję. tak zwyczajnie
    zebrali się do kupy albo indywidualnie powiadomili Policję że na drodze przy
    której mieszkają codziennie przejeżdża naście samochodów ciężarowych. Do tego
    dużo cięższych niż jest na znaku. I że to ich tak zwyczajnie wkurwia bo nie
    dość że jest smród, kurz to jeszcze droga co była niedawno zrobiona wygląda
    jak po bombardowaniu.

  • 32. Data: 2012-07-31 15:03:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    >A nie bierzesz pod uwagę tego że w sytuacji kiedy mniejszymi
    >samochodami nie
    >da się świń wozić to w tamtym miejscu ubojnia nie powinna powstać. I
    >nie było

    Ale gmina dala zezwolenie :-)

> [...]
    >można a
    >nie dawać jak nie ma możliwości przejechania.

    No wlasnie tego nie wiemy - nie ma mozliwosci, czy pieniadze, czy
    formalizm ...

> [...]
    >Do tego
    >dużo cięższych niż jest na znaku. I że to ich tak zwyczajnie wkurwia

    Eee tam - kilkanascie to nieduzo. Z zawisci wzywaja, ze sie sasiadowi
    lepiej powodzi :-)

    Sami pewnie jezdza czesciej, ale oczywiscie nie kurza, na trzy
    objazdowe sklepy nie narzekaja, a jak sie budowali to materialy
    przeciez osobowkami wozili.

    >dość że jest smród, kurz to jeszcze droga co była niedawno zrobiona
    >wygląda
    >jak po bombardowaniu.

    Bo to zla droga jest, i to niekoniecznie jest ironia.

    J.

  • 33. Data: 2012-07-31 17:30:19
    Temat: Re: Na osi - jak to "organy" służą obywatelom
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-31 10:57:37 +0200, z <z...@g...pl> said:

    > Przeczytaj resztę w wątku z naciskiem na _towar_,

    To nie ma żadnego znaczenia.
    Nie miał prawa i już.

    > zbędną papierologię.

    Zbędną?
    Gdyby drogi były zbudowane (wszystkie!) na obciążenie do 100 ton na oś,
    to papierki byłyby zbędne - ale tylko wtedy...

    > O pazerności (znaczy wyrabianiu normy) policjantów możesz nie czytać

    Idiota wpakował się dwa razy gliniarzom w łapy, a ja mam nad nim rozpaczać?
    Dlaczego?

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2012-07-31 17:46:24
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > Idiota wpakował się dwa razy gliniarzom w łapy, a ja mam nad nim rozpaczać?
    > Dlaczego?

    Może dlatego masz rozpaczać bo tak uważa większość grupowych przygłupów. A że
    to przygłupy to wydaje im się że maja rację i wszyscy muszą mieć takie samo
    przygłupie zdanie jak oni.

  • 35. Data: 2012-07-31 19:14:31
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-31 17:46, kogutek pisze:
    > Może dlatego masz rozpaczać bo tak uważa większość grupowych przygłupów. A że
    > to przygłupy to wydaje im się że maja rację i wszyscy muszą mieć takie samo
    > przygłupie zdanie jak oni.

    Lepiej być grupowym przygłupem i mieć swoje zdanie + kilka szarych
    komórek niż ślepo wierzyć że każdy nawet najgłupszy przepis jest ostoją
    narodu a każda próba urealnienia uproszczenia to zamach na tą ostoję.
    Każdy kto ośmieli się... do odstrzału. :-)

    Ciągle nie zauważasz ładunku jaki tutaj miał być przewożony.
    Specjalnie to robisz?

  • 36. Data: 2012-07-31 21:47:17
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Każdy kto ośmieli się... do odstrzału. :-)
    >
    > Ciągle nie zauważasz ładunku jaki tutaj miał być przewożony.

    popuść wodze wyobraźni i opisz swoimi słowami jak by wyglądała taka sytuacja.
    Droga z ograniczeniem 10 ton, samochód ze świniami 20 ton. Kierowca nie ma
    zezwolenia na wjazd. Dla ułatwienia miejsce zdarzenia Niemcy. Wczoraj
    oglądałem jak pracują policjanci z drogówki we Włoszech. Autostrada i
    ograniczenie prędkości do 60/h. Łapią takiego co jechał 80. Mandat i
    pokwitowanie ważne 24 godziny umożliwiające dojazd do podanego przez kierowcę
    miejsca. Prawo Jazdy zatrzymane na miesiąc. Tam jest dopiero wolność. Nie to
    co tutaj.