  • 21. Data: 2012-07-30 18:22:59
    Temat: Re: Na osi - jak to
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jv62vk$6ge$...@i...gazeta.pl...

    > Kwitek byc moze nie jest za darmo.
    >
    > No i mimo wszystko ogranicza jednak ruch na tej drodze.

    > No ale widzisz - ten kierowca juz tam drugi raz nie pojedzie. I droga
    > bedzie lepsza :-)

    Dokładnie.
    Same plusy.
    Drogi lokalne nie są dla ciężkiego ruchu.

  • 22. Data: 2012-07-30 21:59:28
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie od dzis. W zasadzie od zawsze.
    > Jedziesz jakims malym busikiem ... a kat D pan ma ? Bo on ma 11
    > foteli, to autobus.
    > I nie wazne ze jedziesz sam.
    >
    > Ale z drugiej strony - dobrze kolega pisze z ta betoniarnia. Interes
    > musi sie krecic, kto tam bedzie patrzyl na droge.
    > Tylko narzekac beda ze koleiny i dziury.
    >
    > No ale prawde powiedziawszy to drogi powinny byc takie zeby te 20t
    > utrzymaly, a moze nawet i 42t
    >

    > J.

    jakie to szczęście że przepisy stanowią jakie mają być drogi. W swoim ogródku
    możesz sobie zrobić dróżkę na 100 ton. Ty płacisz i Ty wymagasz. Ale tam gdzie
    są wydawane wspólne pieniądze urzędnicy muszą trzymać się przepisów. I jak w
    planie zagospodarowania przestrzennego jest że teren przeznaczony pod zabudowę
    jednorodzinną, rekreację, usługi i produkcję nie uciążliwą. To dobiera się
    drogi o nośności przewidzianej dla takiego terenu. A nie buduje od razu
    autostradę. I jak zrobią na przykład drogę o nominalnej nośności 10 ton. I
    ktoś na końcu tej drogi będzie chciał zbudować pensjonat, basen tor
    saneczkowy. I będzie potrzebował przewozić w czasie budowy większe ciężary niż
    by wynikało z nośności. To wszystko to opisze i albo dostanie zgodę albo nie
    dostanie zgody. Albo zgodę z zaleceniem że nie może przekroczyć jakiegoś
    ciężaru. Urzędnicy w takiej sytuacji działają dla dobra wszystkich. Wyobraź
    sobie sytuację że proszę żebyś mi przewiózł kilka cegieł. Zgodziłeś się na
    kilka a podjeżdżasz i ja chcę do Twojego osobowego samochodu zapakować pół
    palety cegieł. Żeby było ciekawiej zostawiłeś samochód i poszedłeś sobie gumę
    do żucia kupić. Jak wróciłeś to bagażnik jest już załadowany, auto stoi na
    felgach a ja zaczynam pakować na tylną kanapę. Czy bardzo się pomylę jeśli
    napiszę że w takiej sytuacji, pomimo że jesteś niespotykanie spokojnym
    człowiekiem, chuja będą latały jak skowronki? A jak już Ci zejdzie z ust
    piana, unormuje się po tabletkach ciśnienie. To ja powiem. To na chuj sobie
    kupiłeś samochód co paleta cegieł nie wchodzi.

  • 23. Data: 2012-07-30 22:47:57
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-30, kogutek <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > piana, unormuje się po tabletkach ciśnienie. To ja powiem. To na chuj sobie
    > kupiłeś samochód co paleta cegieł nie wchodzi.

    Czyżby Tico? ;)

    --
    WildS

  • 24. Data: 2012-07-31 00:44:30
    Temat: Re: Na osi - jak to "organy" służą obywatelom
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-07-30 13:44, J.F pisze:

    > Liczy sie dopuszczalna masa calkowita.

    Ale tam stał B-5, czy B-18?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 25. Data: 2012-07-31 01:19:51
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    WildS <f...@n...pl> napisał(a):

    > raĹş
    > się na
    > łĹ‚
    > bie gumę
    > oi na
    > ›li
    >
    > CzyĹźby Tico? ;)

    Chyba za tępy jestem żeby ogarnąć co miałeś na myśli. Ale nie mam z tego
    powodu żadnych zgryzot. Wychodzi że Ty też nie masz pojęcia tylko chciałeś
    sobie coś napisać.

  • 26. Data: 2012-07-31 10:51:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-30 12:56:29 +0200, z <z...@g...pl> said:

    > Co prawda zawodowym nie jestem ale...
    > Pewien kierowca żalił się w tym programie że wozi zwierzęta
    > specjalistycznym pojazdem i został zatrzymany i ukarany za wjazd zbyt
    > ciężkim pojazdem na jedyną drogę.

    I czego nie zrozumiał?
    A ty?

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2012-07-31 10:57:37
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-31 10:51, Bydlę pisze:

    > I czego nie zrozumiał?
    > A ty?

    Przeczytaj resztę w wątku z naciskiem na _towar_, zbędną papierologię.
    O pazerności (znaczy wyrabianiu normy) policjantów możesz nie czytać :-)

  • 28. Data: 2012-07-31 13:05:42
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Przeczytaj resztę w wątku z naciskiem na _towar_, zbędną papierologię.
    > O pazerności (znaczy wyrabianiu normy) policjantów możesz nie czytać :-)

    To że jakieś zdarzenie opisałeś nie znaczy że od razu masz rację. Tylko znaczy
    że opisałeś. Nacisk na towar. A jak by zamiast świni wiózł cegły to powinien
    być bardziej ukarany czy wcale nie ukarany. Jaka tam widzisz zbędną
    papierologię? Wypisanie mandatów dwóch to jest jakaś papierologia. Ale jest
    niezbędna. Jak by jej nie było to policjanci wzięli by w kieszeń kasę i facet
    za ciężkim samochodem by przejechał i zniszczył by drogę. Że niby normę
    wyrabiają bo dwa razy dostał. Skuteczniejsze by było jak przy pierwszym
    mandacie dostał by ze trzy gumy. Policjanci wytłumaczyli mu że nie wolno mu
    było wjechać i za to dostaje mandat. Żadnej złośliwości w tym nie ma. mandat
    to nie zgoda na dalszą jazdę. A wręcz nakaz na wycofanie się. Nie posłuchał
    dostał drugi raz. I dobrze że są mandaty bo takiego żłoba to powinni od razu
    odstrzelić.

  • 29. Data: 2012-07-31 13:20:48
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-31 13:05, kogutek pisze:

    > To że jakieś zdarzenie opisałeś nie znaczy że od razu masz rację. Tylko znaczy
    > że opisałeś. Nacisk na towar. A jak by zamiast świni wiózł cegły to powinien
    > być bardziej ukarany czy wcale nie ukarany.

    Dla mnie pewna różnica jest. Jeśli jej nie dostrzegasz to może jakaś
    organizacja ekologiczna Ci wytłumaczy wsparta dyrektywami europejskimi.
    :-) Gdyby chodziło o cegły to szkoda klawiatury. :-)

    Jaka tam widzisz zbędną
    > papierologię? Wypisanie mandatów dwóch to jest jakaś papierologia.

    Niepotrzebny papierek od urzędnika w oczywistej sprawie.
    Może jeszcze ministra (ministrę) pofatygować? :-)

    Ale jest
    > niezbędna. Jak by jej nie było to policjanci wzięli by w kieszeń kasę i facet
    > za ciężkim samochodem by przejechał i zniszczył by drogę.

    I tak przejedzie bo na taki transport zgodę dostanie i drogę zniszczy.

    mandat
    > to nie zgoda na dalszą jazdę. A wręcz nakaz na wycofanie się.
    Gdzie ma się wycofać jak zwierzę w 40 stopniach błagalnymi oczami prosi
    "jedź, jedź" Sadysta :-)

    Nie posłuchał
    > dostał drugi raz. I dobrze że są mandaty bo takiego żłoba to powinni od razu
    > odstrzelić.

    Z kolegami prezydenta dyskutować nie będę. To wszystko wyjaśnia ;-)

  • 30. Data: 2012-07-31 14:10:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >powinien
    >być bardziej ukarany czy wcale nie ukarany.

    Byc moze jest tak, ze swini nie da sie wywiezc lzejszym autem, zgodnie
    z unijnymi przepisami.
    A cegly mozna po jednej, albo helikopterem, skoro drogi nie ma :-)

    A jak sie nie da ... to mozna chyba gmine zaskarzyc. I wtedy wraz z
    reszta podatnikow zaplacisz za glupiego wojta :-)

> [...]
    >i facet
    >za ciężkim samochodem by przejechał i zniszczył by drogę.

    Zbedna papierkologai bedzie, jak wystapi o zezwolenie, wydadza,
    przejedzie, droge zniszczy, ale zgodnie z prawem.

    O tyle tylko popieram ze byc moze zezwolenie jest platne i bedzie na
    remont drogi, albo papierkologia bedzie na tyle uciazliwa ze jednak
    sie okaze iz mozna lzejszym pojazdem wozic.

    >Że niby normę wyrabiają bo dwa razy dostał.

    No, wiedzial ze stoja, mogl poczekac az pojada :-)

> [...]
    >mandat
    >to nie zgoda na dalszą jazdę. A wręcz nakaz na wycofanie się. Nie

    Ale tez nikt mu nie kazal sie wycofac. A zreszta ... byc moze nie ma
    innej drogi i mozna to traktowac wlasnie jako wycofanie :-)

    J.