  • 11. Data: 2012-07-30 14:12:27
    Temat: Re: Na osi - jak to
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 14:06, kogutek pisze:

    > Wiesz co źle Policjanci zrobili. Pozwolili mu dalej jechać. Co prawda zapłacił
    > za to drugi mandat. Powinni zakazać mu dalszej jazdy.

    I co wtedy? Wszak nie wiadomo czy miał ładunek :-) (kasować można za
    potencjalny ładunek) Ma przyjechać laweta (oczywiście z pozwoleniem ;-)
    ) i go odholować? Ja pier...

    Wiem że policjanci działali zgodnie z prawem ale tu nie o ich bezmózgie
    zachowanie się rozchodzi tylko o GŁUPOTĘ prawa.

  • 12. Data: 2012-07-30 14:13:54
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 14:11, kogutek pisze:
    > Jest droga do 5 ton. Na końcu betoniarnia. Wszystkie samochody jakie wjeżdżają
    > na drogę ważą mniej niż 5 ton. Od strony betoniarni nie ma znaku jaki może
    > ciężki pojazd pojechać. Do każdego pakują 15 ton betonu.

    To się nazywa domniemanie winy. Obronisz w trybunale europejskim :-)

  • 13. Data: 2012-07-30 14:33:44
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Wiem że policjanci działali zgodnie z prawem ale tu nie o ich bezmózgie
    > zachowanie się rozchodzi tylko o GŁUPOTĘ prawa.

    Uważam że akurat w tym przypadku prawo jest dobre. Ty możesz mieć inne zdanie
    bo akurat nie mieszkasz przy drodze do ubojni. I pod Twoim domem na delikatnej
    drodze postawionej również za Twoje pieniądze zapierdala 5 tirów na godzinę
    przez całą dobę. Punkt widzenia zawsze zależał od punktu siedzenia.

  • 14. Data: 2012-07-30 14:43:59
    Temat: Re: Na osi - jak to "organy" służą obywatelom
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-30 14:06, z pisze:

    > Znaczy mogą kasować za potencjalny ciężar. Coraz lepiej :-)

    Hmm dawno już mogą ;) Tak jak i uprawnienia na pojazdy. Na kat B
    będziesz jechać autem o DMC 2000kg i będziesz ciągnąć pustą przyczepę o
    DMC 1501kg to dostaniesz mandat za brak uprawnień. Szczegół że przyczepa
    i auto będzie ważyć <3,5t realnej masy.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 15. Data: 2012-07-30 14:55:32
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Wiem że policjanci działali zgodnie z prawem ale tu nie o ich
    bezmózgie zachowanie się rozchodzi tylko o GŁUPOTĘ prawa.

    rozumiem ze nie chodzi Ci o fakt ze droga ma ograniczona nosnosc ani
    ze kara zostala nalozona 2 razy ?
    jesli przepis stanowi ze zeby przejechac TRZEBA miec kwit to ten kwit
    TRZEBA zalatwic sobie wczesniej, przeciez ktos ten transport zamawial/
    organizowal (spedytor ?) i tu raczej szukalbym winnego zamiast bic
    piane bez sensu ...

    PS to samo jest z innymi ciezkimi transportami, czasami musza pojsc
    taka trasa a nie inna i wtedy trzeba zalatwic kwity np na demontaz
    swiatel, usuniecie barierek itp tylko ze takie rzeczy zalatwia sie
    wczesniej ...no ale niedbalstwo jakiegos anonimowego spedytora nie
    jest juz tak medialne zeby pokazac w telewizorni ...

    P.

  • 16. Data: 2012-07-30 15:02:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
    >Znaczy mogą kasować za potencjalny ciężar. Coraz lepiej :-)

    Nie od dzis. W zasadzie od zawsze.
    Jedziesz jakims malym busikiem ... a kat D pan ma ? Bo on ma 11
    foteli, to autobus.
    I nie wazne ze jedziesz sam.

    Ale z drugiej strony - dobrze kolega pisze z ta betoniarnia. Interes
    musi sie krecic, kto tam bedzie patrzyl na droge.
    Tylko narzekac beda ze koleiny i dziury.

    No ale prawde powiedziawszy to drogi powinny byc takie zeby te 20t
    utrzymaly, a moze nawet i 42t

    J.

  • 17. Data: 2012-07-30 15:10:24
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 14:33, kogutek pisze:
> [...]
    > drodze postawionej również za Twoje pieniądze zapierdala 5 tirów na godzinę
    > przez całą dobę. Punkt widzenia zawsze zależał od punktu siedzenia.

    Mnie tylko zadziwia zbawienny wpływ "kwitka" na "niepsucie" drogi :-)
    A to wszystko w kontekście unijnej dbałości o przewóz towarów
    "szczególnej troski". Taki zgrzyt. Nie żebym tę troskę podzielał.
    O pazerności patrolu już nie wspominając. Bo nie mam info czy kasowali
    za wjazd-wyjazd czy pomknęli kilometr dalej i znowu się zaczaili :-)
    Już mnie nic nie zdziwi.

  • 18. Data: 2012-07-30 15:42:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
    >Mnie tylko zadziwia zbawienny wpływ "kwitka" na "niepsucie" drogi
    >:-)

    Kwitek byc moze nie jest za darmo.

    No i mimo wszystko ogranicza jednak ruch na tej drodze.

    >O pazerności patrolu już nie wspominając. Bo nie mam info czy
    >kasowali za wjazd-wyjazd czy pomknęli kilometr dalej i znowu się
    >zaczaili :-)
    >Już mnie nic nie zdziwi.

    No ale widzisz - ten kierowca juz tam drugi raz nie pojedzie. I droga
    bedzie lepsza :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-07-30 16:01:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.07.2012 13:35, z pisze:
    > W dniu 2012-07-30 13:24, Andrzej Lawa pisze:
    > No i zawsze można zwierzątka przewieźć jakimś lekkim
    >
    > Ty z jakiej się choinki urwałeś. :-) Przecież UE dba o zwierzątka. Muszą
    > mieć certyfikowane klatki i pojazdy :-) Pędzić drogą? Ło matko. Przeca
    > im się coś może stać :-)
    > Nie podali długości trasy. Chcesz do ceny schabowego mieć doliczany
    > transport lotniczy? ;-)

    A co mnie to obchodzi? Niech adresat przesyłek albo spedytor zadba o
    właściwą drogę lub papiery pozwalające na wyjątek.

  • 20. Data: 2012-07-30 18:16:50
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 15:42, J.F pisze:
    > No ale widzisz - ten kierowca juz tam drugi raz nie pojedzie. I droga
    > bedzie lepsza :-)

    Drugi raz załatwi kwitek i droga nie będzie lepsza :-)
    Z drobną różnicą. Urzędnik będzie miał co robić.
    A przecież wystarczą do tego funkcjonariusze.
    To się nazywa "oszczędne" państwo służące, ułatwiające życie obywatelom ;-)