  • 11. Data: 2012-05-19 12:02:30
    Temat: Re: Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 19 May 2012 10:46:34 +0200, Borneq napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    -j315w-j515-j220-i2291034195.html

    > Czy na pewno nie zaszkodzi drukarce? ActiveJet to drogie zamienniki, ale nie
    > chciałem ryzykować. A czy można napełniać?

    Chcesz napelniac pojemniki za 2,2zl???
    Stosuje takie i jest git, ale do zdjec, to oryginaly polecam.

  • 12. Data: 2012-05-19 12:36:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Santana" napisał:

    > Tym bardziej laser gdyż jest zupełnie pozbawiony największej wady plujki,
    > czyli zasychania tuszy :)

    Zwłaszcza kolorowych.

    > Jaki zatem sens inwestować kolejne kilkaset zł w
    >
    > Za kilkaset to laser kolorowy, monochromatyczne są tanie jak barszcz.
    > Osobiście zapłaciłem 189zł za Samsunga ML-1640.

    I masz w nim skaner, ksero oraz Wi-Fi? Serio? Czy tylko chciałeś w ten
    subtelny sposób dać do zrozumienia, że wątkopodawca zupełnie nie przemyślał
    swojego zakupu, wybierając urządzenie z zupełnie mu nieprzydatnymi
    funkcjami?

    JoteR

    JoteR

  • 13. Data: 2012-05-19 12:49:08
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Zwłaszcza kolorowych.

    Uważasz że kolorowe tonery zasychają?

> [...]
    > subtelny sposób dać do zrozumienia, że wątkopodawca zupełnie nie
    > przemyślał swojego zakupu, wybierając urządzenie z zupełnie mu

    Odpowiadałem Tobie, a Ty napisałeś "monochromatyczny laser" a nie
    "monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne" Troszke logiki nie zaszkodzi ;)

  • 14. Data: 2012-05-19 13:09:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Santana" napisał:

    > Uważasz że kolorowe tonery zasychają?

    Czyli powiadasz, że jak ci się nie narysuje emotikona, to sarkazmu nie
    zrozumiesz?

    > Odpowiadałem Tobie, a Ty napisałeś "monochromatyczny laser" a nie
    > "monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne" Troszke logiki nie zaszkodzi
    > ;)

    Logika, na podstawie której tłumaczy się nabywcy sieciowego kolorowego
    urządzenia wielofunkcyjnego, że tak naprawdę powinien se kupić
    monochromatyczną drukarkę na USB, jest mi faktycznie obca.

    JoteR

  • 15. Data: 2012-05-19 13:17:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Santana" napisał w wiadomości grup
    > jest zupełnie pozbawiony największej wady plujki, czyli zasychania tuszy :)

    To jeszcze występuje taki problem. Ostatnio drukowałem po 2 miesięcznej przerwie
    i nie musiałem czyścić głowicy (a do cartridge wstrzykuję byle co - najtańsze
    g***o na allegro).

  • 16. Data: 2012-05-19 13:19:21
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    > Logika, na podstawie której tłumaczy się nabywcy sieciowego kolorowego
    > urządzenia wielofunkcyjnego, że tak naprawdę powinien se kupić
    > monochromatyczną drukarkę na USB, jest mi faktycznie obca.

    W którym miejscu autor wątku wspomniał, iż ma sieciowe, kolorowe
    urządzenie wielofunkcyjne? Z istotnych informacji, które zauważyłem to
    to, że to Brother i drukuje do 113 stron na jednym kartridge'u.

  • 17. Data: 2012-05-19 13:33:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rafal Lukawski" napisał:

    > W którym miejscu autor wątku wspomniał, iż ma sieciowe, kolorowe
    > urządzenie wielofunkcyjne? Z istotnych informacji, które zauważyłem to to,
    > że to Brother i drukuje do 113 stron na jednym kartridge'u.

    Na tej grupie dyskusyjnej jest więcej, niż ten jeden wątek. Warto czasami
    przeczytać kilka ostatnich wątków przed zabraniem głosu, jeśli już nie dla
    orientacji w tematach, to chociaż z szacunku dla Netykiety, która to
    nakazuje.
    Hint: wątek raptem z wczoraj pt. "Krzywy wydruk", pierwsze zdanie.

    JoteR

  • 18. Data: 2012-05-19 14:51:22
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > Chcesz napelniac pojemniki za 2,2zl???
    > Stosuje takie i jest git, ale do zdjec, to oryginaly polecam.

    Ewentualne napełnianie ActiveJet jako alternatywę tych za 2.2, choć wolałbym
    nie napełniać; niekoniecznie do zdjęć, może kiedyś przejdę na te tanie, za
    40 zł zamiast jednefo zastawu cztery+ dodatkowe czarne. Tylko czy to dla
    drukarki bezpieczne - jeśli chodzi o ActiveJet to nie otwieral się do dyszy
    pobierającej, musiała przebić, dobrze że to nie zaszkodziło drukarce.

  • 19. Data: 2012-05-19 15:59:00
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-19 13:33, JoteR wrote:

> [...]
    > która to nakazuje.
    > Hint: wątek raptem z wczoraj pt. "Krzywy wydruk", pierwsze zdanie.

    Wiesz - są jakieś granice. Powyzszy model stosuje sie gdy ktos porusza
    ten sam temat. Najzwyczajniej się czepiasz, wyczuwam sobotni kac ;P

    Analiza wszystkich wątków danej osoby przed udzieleniem odpowiedzi -
    ujme to delikatnie, cegła spadła Ci dzisiaj rano na głowe ;)

  • 20. Data: 2012-05-19 16:05:47
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rafal Lukawski" napisał:

> [...]
    > Analiza wszystkich wątków danej osoby przed udzieleniem odpowiedzi - ujme
    > to delikatnie, cegła spadła Ci dzisiaj rano na głowe ;)

    To są 4 (słownie: cztery) wątki wcześniej. Nawet kulawa Mozilla powinna dać
    radę to wyświetlić. A może w ten okrężny sposób chciałeś się poradzić w
    sprawie zakupu większego monitora?

    JoteR