  • Data: 2012-05-20 23:48:55
    Temat: Re: Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam w domu coś takiego, kupione we wrześniu, nie wiem, ile stron
    > wydrukowałem, ale około 2-3 ryz, czarnego zeszło około 12-13 mm,
    > czerwonego z 5 mm. Drukuję głównie protokoły zawierające ramki i trochę
    > tekstu. Ramki czarne, na każdej stronie czerwony pasek i to tyle,
    > większość tuszu to jednak automatyczne czyszczenie.

    Ciekawe na ile Brother przewidział głowice, te stałe termiczne są
    wykonywane daleko inna technologią niż te jednorazowe w kartridżach,
    zazwyczaj z tego co widzę na podłożu ceramicznym a nie tworzywie
    sztucznym. W moim Canonie głowica semipermanent czyli łatwo wymienialna
    co ileś kartridży przerobiła łącznie ponad litr atramentów najtańszych z
    allegro i dalej 100% dysz w porządku. Teraz mam również Brothera i
    ciekaw jestem czy będzie równie wytrzymały?