  • 1. Data: 2013-11-08 15:05:03
    Temat: Na co zmienić Radeona 4850 ?
    Od: ZS <a...@w...pl>

    Niby mój radeon jeszcze w grach daje radę ale niestety nie ma DX11 i
    zaczyna to być problem. Mogę go sprzedać za 150zł ale czy za 300-400zł
    coś kupię rozsądnego co będzie np jeszcze raz takie szybkie? Kilka lat
    temu dałem za radka 500zł i trzyma się nieźle. Czy teraz też jest jakaś
    karta która jest warta swojej ceny i wytrzyma kilka lata?

  • 2. Data: 2013-11-08 16:59:43
    Temat: Re: Na co zmienić Radeona 4850 ?
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    7790

  • 3. Data: 2013-11-08 20:19:25
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik ZS napisał:
> [...]
    > temu dałem za radka 500zł i trzyma się nieźle. Czy teraz też jest jakaś
    > karta która jest warta swojej ceny i wytrzyma kilka lata?

    Kupilem GTX 650, tylko, ze w miejsce 4770 chyba (nie pamietam) ale jak
    sprawdzalem to jest tak ze 2x szybsza (nVidia). Kosztowala cos kolo 400.

  • 4. Data: 2013-11-08 20:59:10
    Od: ZS <a...@w...pl>

    > Kupilem GTX 650, tylko, ze w miejsce 4770 chyba (nie pamietam) ale jak
    > sprawdzalem to jest tak ze 2x szybsza (nVidia). Kosztowala cos kolo 400.

    I chyba też w tą stronę pójdę czyli 650Ti bo ma CUDA które wykorzystam w
    Corel Video

  • 5. Data: 2013-11-09 13:29:26
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I chyba też w tą stronę pójdę czyli 650Ti bo ma CUDA które wykorzystam w
    > Corel Video

    Weź 650 Ti Boost, kosztuje tyle co 650 Ti (lub nawet mniej), a jest 1/3
    szybszy.